اجرای نمایش خیابانی «۵۵ دقیقه» در اصفهان

نمایش خیابانی «۵۵ دقیقه» در مکان‌های فرهنگی و سطح شهر اصفهان اجرا می شود.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،فتوحی‌نیا گفت: نمایش خیابانی «دقیقه ۵۵» همزمان با ایام جام جهانی فوتبال در قطر و سال‌روز تشییع شهدای دفاع مقدس با حمایت دفتر تخصصی هنر‌های نمایشی (تالار هنر) در اصفهان اجرا می‌شود.

او افزود: این نمایش با موضوع شهدای فوتبالیست که بر اثر حملات هوایی دشمن در سال ۶۵ هنگام بازی تیم‌های فوتبال منتخب ایلام و منتخب چوار ایلام که منجر به شهادت ۱۵ نفر از جمله تعدادی بازیکن، کمک داور و تماشاگران به وقوع پیوست می‌پردازد.

مسئول روابط عمومی تالار هنر اصفهان عنوان کرد: نمایش خیابانی «۵۵ دقیقه» با تک بازی سید پویا امامی روایتگر داستان زندگی جوانی با ظاهری فوتبالی، کلاه تماشاگری و شیپور به دست در حال لایو گرفتن در فضای اینستاگرام است که با مخاطبان روبرو می‌شود و از آن‌ها در مورد اتفاقات نادر در فوتبال جهان به ویژه دنیای فوتبال کشور عزیزمان ایران گفتگو می‌کند تا در جایی از قصه که اتفاق بسیار تراژیک بمباران زمین فوتبال چوار ایلام را به تصویر می‌کشد و شهدای آن واقعه را به مردم معرفی می‌کند.

فتوحی نیا تصریح کرد: طراحی فضا و لباس این نمایش به عهده پویا امامی است و این نمایش از ۲۵ آبان تا ۲۰ آذر در مکان‌های فرهنگی و سطح شهر اجرا خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.