گرامیداشت هفته کتاب با اجرای بیش از ۳۶۰ برنامه در گیلان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان از برگزاری بیش از ۳۶۰ برنامه فرهنگی، ترویجی و آموزشی در هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در این استان خبر داد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،یاسر تقوا، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با اشاره به برگزاری ۳۶۰ برنامه فرهنگی، ترویجی و آموزشی در هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار گفت: همه تلاش ما در کتابخانه‌های عمومی بر مبنای دسترسی آسان مردم به کتاب است.

او افزود: رونمایی از کتاب، مسابقه کتاب و کتابخوانی، جلسه نقد کتاب، کارگاه‌های آموزشی و بازدید مدارس و دانش آموزان از کتابخانه‌ها از جمله برنامه‌های فرهنگی و ترویجی در این هفته است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان، اجرای طرح بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب‌های به امانت رفته، عضویت رایگان علاقه‌مندان در روز ۲۴ آبان، پویش «اهدای کتاب اهدای دانایی»، نذر کتاب و نشست‌های هم‌اندیشی با مجموعه‌های مختلف را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته کتاب برشمرد.

به گفته تقوا، اجرای طرح «صبحانه با کتاب با شیوه‌ای نوین» و ارسال چکیده کتاب به دستگاه‌های اجرایی، اجرای طرح «سفیر دانایی» ویژه کودکان و نوجوانان زیر ۱۲ سال، اجرای طرح «کتاب چین» و ویژه برنامه تکریم مقام کتابداران، کتابخوانان و مروجین حوزه کتاب و کتابخوانی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

یاسر تقوا، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان

او همچنین از برگزاری مسابقه لیگ کتابخوانی در استان خبر داد و تصریح کرد: در این همایش بزرگ کتابخوانی مدارس، همه شهروندان می‌توانند شرکت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.