پاسخ استاندار مازندران در رابطه با ایمنی ساخت‌وسازها

استاندار مازندران در پاسخ به ایسنا به ۲ سوال مهم درباره ریختن دیواره پل فریدونکنار و تجهیزات آتش نشانی متناسب با بلندمرتبه سازی ها در استان جواب داد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، سیدمحمود حسینی پور نوری،در پاسخ به سوالی مبنی بر حادثه خیز بودن برخی پروژه ها و ساخت و سازها در مازندران همانند پروژه متروپل آبادان اظهار کرد: مازندران در حوزه نظارتی بر پروژه ها خوب عمل می کند، البته گاهی نیز ممکن است اتفاقی رخ دهد.

وی در توضیح حادثه رخ داده برای پروژه پل فریدونکنار تصریح کرد: این اتفاق به صورت عمقی نبود چرا که اساس پل با مشکلی مواجه نشد بلکه دیواره کنار پل که نماسازی بود فروریخت که در حال بازسازی است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در پروژه های استان نظارت وجود دارد، خاطرنشان کرد: در این دولت نظارت ها حداکثری شده است اما رسانه ها هر جا ایرادی مشاهده کردند، حتما بازگو کنند و استقبال می کنیم.

حسینی پور در پاسخ به این پرسش که آیا امکان آتش نشانی استان متناسب با بلندمرتبه سازی هاست، با بیان اینکه تجهیزات متناسب با برخی از بلندمرتبه سازی های انجام شده وجود ندارد تاکید کرد: البته با پیگیری هایی که از سوی ستاد مدیریت بحران و سازمان همیاری های شهرداری کشور در حال انجام است به دنبال دریافت تجهیزات متناسب با این شرایط هستیم چرا که هنوز بلندمرتبه سازی ادامه دارد، هر چند در حال حاضر تمهیداتی چون بالگردهای اضافه شده به مازندران، اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های حفاظتی در حوادث نیازمند تقویت و تحول است، تاکید کرد: با توجه به شرایط استان مازندران و حجم بالای مسافر و امنیت مردم، جنگل ها و مراتع و مراکز تجاری به شدت در حال پیگیری تجهیزات مدرن در حوزه های آتش سوزی، سیل، زلزله و حوادث غیرمترقبه هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.