نماینده مردم نائین در مجلس مطرح کرد؛ تامین اعتبار ۳۰ هزار پابند الکترونیکی توسط صندوق توسعه ملی

نماینده مردم نائین در مجلس گفت: حجم بالای پرونده‌های قضایی و ساختمان‌های فرسوده جزء دغدغه‌های دادگستری اصفهان است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، الهام آزاد با اشاره به جلسه مجمع نمایندگان و دادگستری اصفهان اظهار داشت: کمبود نیرو، حجم بالای پرونده‌های قضائی در استان اصفهان و فرسوده بودن ساختمان‌ها جز مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

وی ادامه داد: ۳۳ ساختمان استیجاری در استان اصفهان وجود دارد که از بین آنها ۱۳ ساختمان در شهر اصفهان استقرار دارد و هزینه‌های زیادی را به همراه دارند، از این رو نمایندگان استان پیگیری مطالبات و رفع نیازهای دادگستری را دنبال خواهند کرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل مربوط به جمعیت کیفری زندان‌ها و سازوکارهایی که باید لحاظ شود مطرح شد و بنده به عنوان رئیس کمیته حقوقی و قضائی کمیسیون اصل ۹۰ گزارشی در راستای کاهش جمعیت کیفری و جایگزین مجازات حبس را ارائه کردم.

تأمین اعتبار ۳۰ هزار پابند الکترونیکی

وی با اشاره به منابع و اعتبارات پابند الکترونیکی، تصریح کرد: تا پایان سال منابعی از صندوق توسعه ملی برای ۳۰ هزار پایند الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

آزاد در ادامه به سایر مباحث اشاره کرد و گفت: مهندس عسگری مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان مسائل پیرامون گاز رسانی به شهرستان‌ها را مطرح و برنامه‌های آینده را تشریح کردند.

وی افزود: در ادامه جلسات مدیر کل آموزش و پرورش استان به بیان مطالبات و کمبودهای استان پرداختند که نمایندگان پیگیری لازم را داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.