امضای تفاهم‌نامه همکاری قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع، پژوهشگاه نفت و اپنا

تفاهم‌نامه همکاری قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع، پژوهشگاه صنعت نفت و اپنا با هدف گسترش همکاری های پژوهشی و فناورانه امضا شد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،تفاهم‌نامه همکاری قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع ، پژوهشگاه صنعت نفت و اپنا با هدف گسترش همکاری های پژوهشی و فناورانه با حضور مصطفی نجار رئیس قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع، عظیم کلانتری رئیس پژوهشگاه نفت و نیک پور رئیس انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های دانش بنیان و پژوهشی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ( اپنا) امضا شد.

نجار در این مراسم طی سخنانی هدف از انعقاد این تفاهم نامه را گسترش همکاری‌های حوزه‌های پژوهشی دانش بنیان و فناورانه در راستای شناسایی و همرسانی و حل مسائل مرتبط با صنعت نفت، گاز، پالایشگاهی و پتروشیمیِ زیر مجموعه قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع عنوان کرد.

نجار افزود: قرار است از طریق امضای این تفاهم نامه، ارائه نیاز‌های علمی، تحقیقاتی و فناوری مجموعه‌های صنعتی پالایشگاهی و پتروشیمی زیرمجموعه قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از طریق شتابدهی و به همرسانی در مرکز نوآوری پژوهشگاه صنعت نفت تسریع گردد.

رئیس قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع طراحی واحد‌های فرایندی صنعت پالایشگاهی و پتروشیمی، فرمولاسیون، تولید و تجاری سازی مواد شیمیایی و پتروشیمیایی، ساخت تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی، استفاده از توان فنی و علمی هر سه مجموعه در تعریف و انجام پروژه‌های مشترک و در نهایت همکاری در استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی در پیاده‌سازی مطالعات پژوهشی و مدل‌سازی را از مهمترین موضوعات این تفاهم نامه بر شمرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.