رقابت جام جهانی اسکی روی چمن با معرفی برترین ها در کرج پایان یافت

رقابت های جام جهانی اسکی روی چمن که به مدت ۲ روز به میزبانی پیست بین المللی دیزین کرج برگزار شد روز جمعه با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، روز دوم این رقابت ها در رشته مارپیچ کوچک در ۲ بخش بانوان و آقایان برگزار شد که نفرات برتر این مسابقات مشخص شدند.

در بخش آقایان دنیل بوی از ایتالیا، سید مرتضی جعفری از ایران و مارتین بارتاک از چک به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش بانوان الیسکا رچرتوا و آنتا کورینتووا از چک و مارگریتا مانزونی از ایتالیا رتبه های برتر را از آن خود کردند.

گفتنی است روز نخست رقابت های جام جهانی اسکی روی چمن نیز روز گذشته به میزبانی پیست بین المللی دیزین در رشته های مارپیچ بزرگ و سرعت انجام شد.

در رشته مارپیچ بزرگ نیز در بخش آقایان مارتین بارتاک از کشور چک، سید مرتضی جعفری از ایران، دنیله بویو از ایتالیا به ترتیب اول تا سوم شدند، همچنین در بخش بانوان مارگریتا مانزونی از ایتالیا، الیسکا رچرتوا و کارولینا راسووسکا هر ۲ از کشور چک به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در رشته مارپیچ سرعت در بخش آقایان سید مرتضی جعفری، مارکو گریتی لورنزو دانته و فیلیپو زامبونی هر ۲ از ایتالیا و در بخش بانوان مارگریتا مانزونی از ایتالیا و الیسکا رچرتوا و کالورینا راسووسکا هر ۲ از کشور چک سکوهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

۲۶ ورزشکار ایرانی و خارجی در رقابت های جام جهانی اسکی روی چمن به میزبانی پیست بین المللی دیزین شرکت دارند.

ورزشکارانی از ایران، اتریش، ایتالیا، چک و اسلواکی در این دوره از رقابت ها به مدت ۲ روز به رقابت می پردازند که روز نخست این دوره از رقابت ها به ۲ رشته مارپیچ بزرگ و مارپیچ سرعت در ۲ بخش بانوان و آقایان اختصاص یافت.

در روز دوم و پایانی رقابت های جام جهانی اسکی روی چمن به میزبانی دیزین ورزشکاران در رشته مارپیچ کوچک شرکت کردند.

پیست بین المللی دیزین در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.

ارتفاع پیست دیزین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا است و این پیست دارای ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.