مدیر اجرایی باشگاه مقاومت: شکایت باشگاه مقاومت البرز از صنایع پشتیبانی به کمیته انضباطی ارسال می شود

مدیر اجرایی باشگاه مقاومت البرز با اشاره به حواشی ایجاد شده در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتسال مقابل صنایع پشتیبانی هرمزگان گفت: شکایت خود را در این رابطه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال خواهیم کرد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، «حسن رضایی» روز پنجشنبه افزود: در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور، میزبان تیم صنایع پشتیبانی هرمزگان در باشگاه ورزشی انقلاب کرج بودیم که پیش از این تمام امکانات ، تامین شرایط میزبانی و هماهنگی ها با هدف هر چه بهتر برگزار کردن این مسابقه صورت گرفت؛ اما در جریان مسابقه و پایان آن شاهد رفتارهای ناشایست و دور از شان از سوی تیم حریف بودیم.

وی ادامه داد: یکی از بازیکنان تیم حریف که در فصول قبل نیز در تیم فوتسال مقاومت البرزز حضور داشت روی نیمکت وم پس از آن وارد زمین شد با بازیکنان ما درگیر و حواشی ایجاد کرد.

رضایی با بیان اینکه حتی علت این برخوردها را نمی دانستیم اظهار داشت: در این بین حتی به کسانی که در سکو نیز حضور داشتند بی احترامی های صورت گرفت که تمام این حرکات نشان از بی اخلاقی است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون شاهد چنین رفتارهایی نبودیم تاکید کرد: مهم ترین اصل برای باشگاه مقاومت البرز قبل از گرفتن نتیجه اخلاق بوده و هست بر همین اساس با توجه به حواشی ایجاد شده ما حتی اجازه ندادیم که کسی مداخله کرده تا از ایجاد شدن حواشی دیگر جلوگیری کرده باشیم.

مدیر اجرایی باشگاه مقاومت البرز ادامه داد: در آینده نزدیک به کمیته انضباطی شکایت برده و این موضوع را پیگیر خواهیم بود، این در حالی بود که بازی مساوی و ما باید ناراحت می شدیم اما به صورت بازیکن ما سیلی زدند و هنوز هم نمی دانیم که علت چه بوده است؟

تیم فوتسال مقاومت البرز در رقابت های لیگ برتر کشور حضور دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.