به مناسبت هفته دولت ۱۰ پروژه ورزشی در کردستان به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: ۱۰ پروژه ورزشی در استان همزمان با هفته دولت و با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، حامد جولایی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه ها شامل زمین چمن مصنوعی و زمین چمن طبیعی، خانه جوان و پیست دو و میدانی است که با حضور مسوولین افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی اعتبار صرف شده برای این پروژه ها را ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بیان کرد و افزود: محل تامین اعتبار این پروژه های ورزشی استانی و ملی است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد: زمین چمن مصنوعی استقلال و زمین چمن طبیعی مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج، احداث زمین چمن مصنوعی در روستاهای قلعه روتله، نارنجک، میرآباد، نسل و الک، احداث خانه جوان شهرستان بانه، راه اندازی سیستم روشنایی استادیوم آزادی شهرستان کامیاران و احداث زیرسازی پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور شهرستان بیجار پروژه های ورزشی آماده افتتاح این اداره کل در هفته دولت امسال است.

وی با اشاره به وجود ۸۳ پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان اضافه کرد: با سفر رییس جمهور به کردستان اعتبارات مناسبی به حوزه ورزش اختصاص پیدا کرده است که با صرف این اعتبارات شاهد تکمیل تمامی پروژه‌های این بخش در آینده نزدیک خواهیم بود.

جولایی ابراز امیدواری کرد که با افتتاح پروژه های ورزشی در هفته دولت شاهد رشد سرانه و زیرساخت های ورزشی استان باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.