بازیهای کشورهای اسلامی؛ نتایج جودوکاران ایران در روز نخست/ برنامه روز دوم مشخص شد

روز نخست از رقابتهای جودو بازیهای کشورهای اسلامی بدون کسب مدال برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، رقابتهای جودو در این دوره از مسابقات با حضور ۲۰۳ جودوکار از ۳۷ کشور صبح امروز آغاز شد.

تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان بعد از سه سال تعلیق و دوری از میادین بین المللی رسمی از صبح امروز ۲۴ مردادماه در چارچوب این رقابت‌ها با هفت جودوکار به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۶۶- کیلوگرم حمیدرضا پاپی دور نخست نتیجه را به «سیتبایف» از قزاقستان واگذار کرد و حذف شد. در وزن ۷۳- کیلوگرم، محمد صدیقی دور نخست «راماد یوسف» از چاد را شکست داد، اما مقابل «ولی اف» از آذربایجان مبارزه را واگذار کرد. وحید جدی دیگر نماینده ایران در این وزن «نگراها» از اندونزی را شکست داد، اما دور دوم مقابل نماینده گامبیا بازی را واگذار و از جدول خارج شد.

در بخش بانوان نیز در وزن ۴۸- کیلوگرم، شیوا جهانگیری پس از برتری مقابل «هایراتی» از کامرون، دور دوم برابر «علیووا» از آذربایجان نتیجه را واگذار کرد. وی در جدول شانس مجدد برابر «امینه» از الجزایر باخت و هفتم شد.

در وزن ۵۲- کیلوگرم فاطمه کمالی در نخستین مبارزه مقابل نماینده کامرون بازی را واگذار کرد. سایان چگینی در وزن ۵۷- کیلوگرم نیز ابتدا «صابینا علیووا» از آذربایجان را با ضربه فنی شکست داد و سپس برابر «آبزتا» از ساحل عاج بازنده تاتامی را ترک کرد و در جدول شانس مجدد نیز مقابل «ایرم کورکماز» ترکیه‌ای باخت و شانس کسب مدال را از دست داد.

در وزن ۶۳- کیلوگرم محدثه حسینی در نخستین مبارزه نماینده آلبانی را شکست داد و دور دوم مقابل حریفی از کشور الجزایر بازنده شد. حسینی نیز در جدول شانس مجدد بازی را به نماینده ترکمنستان واگذار کرد و از رسیدن به مدال بازماند.

برنامه نمایندگان ایران در روز دوم

در ادامه این مسابقات فردا سه شنبه هفت جودوکار ایران به مصاف رقبای خود می‌روند. مریم بربط در وزن ۷۰- کیلوگرم دور نخست «خدیجه سونوکو» از سنگال را پیش رو دارد و در صورت برتری به دیدار برنده گینه و کامرون می‌رود. ریحانه گیلانی در همین وزن «نازارووا» از ازبکستان را پیش رو دارد و در صورت برتری به مصاف برنده دیدار تونس و کامرون می‌رود.

در وزن ۷۸ – کیلوگرم مریم پیمانی ابتدا «حفصا یتیم» از مراکش را پیش رو دارد و در صورت کسب پیروزی به دیدار برنده کامرون و قرقیزستان خواهد رفت.

در بخش مردان و در وزن ۸۱- کیلوگرم مهدی فتحی پور دور اول با «امیروف» از ترکمنستان مبارزه خواهد کرد و در صورت موفقیت با «ترک آلبایراک» قهرمان جهان و اروپا مبارزه می‌کند.

سید محمد سعیدی در وزن ۹۰- کیلوگرم دور نخست «ارسون راماج» از آلبانی را پیش رو دارد و در صورت پیروزی به دیدار «استوپریان» از تاجیکستان که قهرمان ۲ دوره قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی است، مبارزه می‌کند. در همین وزن قاسم باغچقی دور نخست «شاه حسین» از پاکستان که قهرمان آسیا و بازی‌های ورلد گیمز است، مبارزه خواهد کرد و در صورت پیروزی با «مجیداف» از تاجیکستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم حمیدرضا ملک زاده دورنخست «عمران یوسف اف» از آذربایجان را پیش رو دارد و در صورت برتری باید با و دور دوم به دیدار «علیشیر یوسوپوف» از ازبکستان خواهد رفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.