وزارت کشور به درخواست های مردمی در البرز پاسخ می دهد

مدیرکل بازرسی استانداری البرز از استقرار میز ارتباطات مردمی وزارت کشور در سالن نژاد فلاح در سفر رئیس جمهور به این استان خبر داد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، «محمد رضا غلامی» روز چهارشنبه افزود: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان البرز ، نماینده تام الاختیار وزیر کشور، مدیران کل فنی و امور عمرانی و حمل و نقل، امور شهری و شوراها، امور روستایی و شوراها، مدیریت بحران، امور اتباع و مهاجرین خارجی، امور اجتماعی و فرهنگی، امور جذب و حمایت از سرمایه گذاری، مالی و اداری استانداری، مدیر کل ثبت احوال استان و شهردار مرکز استان در محل سالن نژاد فلاح حضور خواهند داشت.
وی ادامه داد : ساکنان استان البرز می توانند موضوعات، نامه ها و شکایات مرتبط خود را در میز مذکور از ساعت ۱۴ لغایت ۲۲ پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه مطرح و پیگیری کنند.
غلامی اضافه کرد: یکی از اقدام‌ها و الزام‌های ارتباط مستقیم با مردم و پیگیری درخواست‌های آنان، استقرار میزهای ارتباطی میان مدیران دستگاه‌های دولتی با مردم است که همسو با آن، میز ارتباطات مردمی با حضور مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت کشور به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزارت کشور در محل سالن نژاد فلاح شهرستان کرج مستقر می شوند و در این روز به‌صورت مستقیم شکایات مرتبط خود را در میز مذکور مطرح و پیگیری می کنند.

رئیس جمهور در قالب نوزدهمین سفر استانی هیات دولت و در سال “تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین” به منظور بررسی اولویت‌های توسعه بخشی و تصمیم گیری برای رفع مشکلات مردم فردا پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه به استان البرز سفر می‌کند.
آیت الله سیدابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۸ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران و مشهد سفر کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.