پاسخ معاون وزیر راه به حواشی ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت/ امانی: با تخلفات احتمالی برخورد می‌کنیم

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، داریوش امانی در خصوص مسائل مربوط به گواهی اسقاط خودرو، تغییر رئیس ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت و .. پاسخ داد. وی درباره مکاتبه رئیس قبلی این ستاد با شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت و ارتباط آن با تغییرات مدیریتی، اظهار کرد:‌ جابجایی اتفاق افتاده -در ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت- یک جابجایی مدیریتی بود و هیچ ارتباطی به موضوعات ستاد نداشت.

وی با بیان این‌که موضوعات ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت در جای خودش پیگیری می‌شود، افزود:‌ « مواردی هم اگر باشد یا احتمالا  تخلفاتی در ستاد صورت گرفته باشد حتما با آن برخورد قانونی خواهد شد.»

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تاکید کرد: در رابطه با وضعیت ستاد بحث نوسازی ناوگان را داریم که قبلا واحد دیگری آنرا انجام می‌داد. قرار است این کار را در ستاد متمرکز کنیم تا جایگاه این ستاد در مقوله نوسازی ناوگان به‌عنوان یکی از برنامه‌های کلان دولت سیزدهم است، پیگیری می‌شود.

امانی یادآور شد: در حال پیگیری تفاهمنامه نوسازی ۱۶۷ هزار دستگاه از طریق وزارتخانه راه، صمت و نفت هستیم تا به امضای وزاری این سه وزارتخانه برسد. با عملیاتی شدن این تفاهمنامه قرار است ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت این نقش را ایفا کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.