رئیس هیئت کشتی استان همدان: ورزشکاران همدان باقدرت در رقابت‌های کشتی آزاد حاضر می‌شوند

رئیس هیئت کشتی استان همدان گفت: با تمام توان و انگیزه برای دفاع از آبروی کشتی استان همدان در رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور حاضر خواهیم شد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، حمیدرضا یاری با اشاره به حضور تیم همدان در رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور اظهار داشت: رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله نخست چرخه انتخابی تیم ملی در روزهای ۲۲ تا ۲۴ دی ماه به میزبانی شهر گرگان استان گلستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رقابت‌ها تیم‌های مدعی از جمله مازندران، خراسان رضوی، تهران و البرز حضور دارند و بیش از ۵۰۰ کشتی‌گیر در این دوره از مسابقات با هم پیکار می‌کنند.

رئیس هیئت کشتی استان همدان با اشاره به حضور قدرتمند در این رقابت‌ها گفت: در وزن ۵۷ کیلوگرم میثم فیروزآبادی از نهاوند، در وزن ۶۱ کیلوگرم سعید انوری از همدان و در وزن ۶۵ کیلوگرم داریوش ولی‌زاده، کشتی‌گیر ملایری نماینده کشتی استان است.

یاری خاطرنشان کرد: همچنین در وزن ۷۰ کیلوگرم یوسف کامرانی از همدان، در وزن ۷۴ کیلوگرم حسن قاسمی از بهار، جمال خدابنده‌لو کشتی‌گیر همدانی در وزن ۷۹ کیلوگرم، در وزن ۸۶ کیلوگرم علیرضا کریمی از همدان، در وزن ۹۲ کیلوگرم حسین رسولی، کشتی‌گیر مستعد همدانی در مسابقات قهرمانی کشور خواهد بود. در این وزن مهدی حاجیلوییان دیگر کشتی‌گیر همدانی نیز با سهمیه مستقیم در قهرمانی کشور حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به سایر کشتی‌گیران حاضر در این رقابت‌ها بیان کرد: در وزن ۹۷ کیلوگرم دانیال شریعتی‌نیا از همدان بار دیگر در عرصه ملی ظاهر خواهد شد، همچنین ابوالفضل بربط نیز کشتی‌گیر سنگین وزن استان در مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان کشور خواهد بود.

رئیس هیئت کشتی استان همدان عنوان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام داده شرکت بخاری‌های کم مصرف شوکت با مدیریت احمد پیروی در رزن به عنوان اسپانسر تیم کشتی آزاد بزرگسالان استان همدان در مسابقات قهرمانی کشور خواهد بود و هر کشتی‌گیر استان که موفق به کسب طلای این رقابت‌ها شود از طرف این شرکت ۵۰ میلیون تومان هدیه برای آن واریز می‌شود که باید در این اوضاع سخت اقتصادی از ورود بخش خصوصی و اسپانسر برای حمایت مالی تشکر کنم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.