تنیس روی میز همدان، در تکاپوی ارتقای رنکینگ پسران

دبیر هیأت تنیس روی میز استان همدان با اشاره به تلاش برای ارتقای رنکینگ پسران در این رشته ورزشی گفت: پارسا معصومی با رنکینگ ۱۹ در رشته تنیس روی میز کشوری توانسته جایگاه خود را به رنکینگ چهار ایران تغییر دهد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، نادر شاملو با بیان اینکه صدرنشینی دختران همدان در تنیس روی میز اتفاق خوبی است اما کافی نیست اظهار کرد: در تکاپوی جابه‌جایی رنکینگ کشوری پسران در این رشته ورزشی هستیم.

وی گفت: با توجه به نتیجه تحلیلی که بر رنکینگ جدید سال ۱۴۰۰ ارائه شده است اتفاق شاخصی برای تنیس روی میز پسران در همدان رقم خورد که می‌تواند انگیزه‌ای برای ادامه راه باشد.

دبیر هیأت تنیس روی میز استان همدان با بیان اینکه پارسا معصومی با رنکینگ ۱۹ در رشته تنیس روی میز کشوری توانسته است به رنکینگ چهار ایران جایگاه خود را تغییر دهد افزود: این ورزشکار برجسته به اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان راه پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: از آنجا که همدان در تنیس روی میز دختران درصدر رده‌بندی‌های برتر قرار دارد عزم خود را جزم کرده‌ایم تا در حوزه ورزش تنیس روی میز پسران نیز با ارتقای رنکینگ، همدان را صاحب مقام کشوری و حتی جهانی کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.