دستگیره ۴ سارق حرفه ای در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی کلاردشت

0

فرمانده انتظامي شهرستان كلاردشت از کشف ۱۱ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری سبز البرز؛سرهنگ “بهادر دیلمی” در گفت و گویی، گفت: در جهت پاسخگويي به مطالبات مردمي و برقراری نظم و امنيت در شهرستان کلاردشت، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان اجرا شد.
وی تصریح کرد: ماموران با تقویت گشت های انتظامی موفق به شناسایی و دستگيري ۴ سارق حرفه اي و كشف ۱۱ فقره انواع سرقت در این شهرستان شدند.
سرهنگ دیلمی خاطر نشان كرد؛ در اين طرح از ۱۰۰ واحد صنفي بازديد شد كه به ۳۰ واحد صنفي تذكر و اخطار پلمب داده شد و ۵ واحد صنفي نیز به علت عدم رعايت ضوابط قانوني و صنفي پلمپ شد .
وي از توقیف ۳۵ خودروی متخلف در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: برابر دستور قضايي مبني بر جلب محكومان كيفري و حقوقي، ماموران موفق به دستگيري ۳۲ متهم تحت تعقیب مرجع قضائی در این طرح شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، اظهار کرد: با هماهنگی قضایی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیری انواع مواد مخدر کشف و موفق به دستگيري ۱۲ نفر معتاد متجاهر و خرده فروش شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت در خاتمه ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پليس، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن ۱۱۰به مرکز فوريت هاي پليسي اعلام دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.