دیدار تدارکاتی تیم ملی والیبال نشسته با قهرمان اروپا

طی هفته آینده انجام می‎‌شود؛

0

تیم ملی والیبال نشسته که برای که برای حضور در بازی‌های پارالمپیک آماده می‌شود هفته آینده میزبان قهرمان اروپا خواهد بود تا برگزارکننده دو دیدار تدارکاتی با این تیم باشد.

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز ، تیم ملی والیبال نشسته روسیه که عنوان قهرمانی اروپا را در اختیار دارد در آستانه حضور در بازی های پارالمپیک به ایران سفر می کند تا ضمن پیگیری تمریناتش در تهران، برگزارکننده دیدارهای تدارکاتی با تیم ملی کشورمان هم باشد.

این سفر با درخواست روس ها و موافقیت مسئولان والیبال نشسته کشورمان انجام می شود. هزینه سفر تیم ملی والیبال نشسته روسیه هم با خود مسئولان این تیم است.

طبق برنامه پیش بینی شده، سفر روس ها به ایران یکشنبه انجام می شود. آنها پنج روز در تهران خواهند بود و طی این مدت دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی والیبال نشسته کشورمان برگزار خواهند کرد.

تیم ملی والیبال نشسته روسیه در حالی به ایران سفر می کند اخیرا در تورنمنت بین المللی به میزبانی هلند شرکت داشت. این تیم در این تورنمنت با تیم هایی مانند آلمان و بوسنی دیدار کرد و مقابل این تیم ها به برتری دست یافت.

تیم ملی والیبال نشسته ایران اولین تیم ایران بود که سهمیه حضور در بازی های پارالمپیک را به دست آورد. این تیم سال ۲۰۱۷ با صعود به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی جهان در هلند سهمیه بازی های پارالمپیک را به دست آورد و در ادامه هم قهرمانی آن رقابت ها را از آن خود کرد.

تیم ملی والیبال نشسته ایران تجربه هشت دوره حضور در بازی های المپیک را دارد. این تیم در ۶ دوره به عنوان قهرمانی دست یافت و ۲ دوره را با نایب قهرمان به پایان رساند. مسابقات والیبال نشسته پارالمپیک ریو هم با قهرمانی ایران به پایان رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.