ریاکاری‌ها و لطمه‌های منافقین در گفت‌وگو با عوامل “شاهرگ”

مجموعه تلویزیونی "شاهرگ" با موضوع دهه ۶۰ روی آنتن است، عوامل و بازیگران سریال با حضور در خبرگزاری تسنیم از ریاکاری‌ها، لطمه‌ها و ضربه‌های مهلک سازمان منافقین گفتند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز ؛ این شب‌ها شبکه دو سیما، سریال تلویزیونی با موضوع اتفاقات دهه ۶۰ و بمب‌گذاری‌های جنایتکارانه سازمان منافقین روی آنتن می‌برد. نامش “شاهرگ” است و سیدجلال اشکذری و محمدرضا شفیعی کارگردانی و تهیه‌کنندگی‌اش را برعهده دارند.

از ۷ تیرماه روی آنتن رفته و به قسمت‌ چهاردهم رسیده و تا مخاطب می‌تواند ۱۶ قسمت دیگر این سریال را دنبال کند. در خلاصه داستان سریال آمده که: در سال‌های نا آرام پس ازانقلاب در سال ۶۰، گروه ویژه‌ای برای یک عملیات بزرگ فراخوانده شدند. این گروه مسئولیت بزرگی برعهده دارند؛ چرا که عقربه‌های چندین بمب در تهران در حال حرکت است.

اتفاقات مختلفی را مخاطب تا به اینجا دیده، همچون سوالاتی که در آستانه حضور بازیگران و عوامل سریال “شاهرگ” در تسنیم از طریق صفحه مجازی در اختیار خبرنگار فرهنگی خبرگزاری قرار دادند تا از مجموعه این سریال بپرسد. عمدتاً درباره نفوذی بودن یا نبودنِ فرخ، عاقبت گروه امنیتی، کم‌کاری برخی از بازیگران همچون “آزاده زارعی”، “عطا عمرانی” و کارهای جدید “سیدجواد هاشمی” و “افسانه کمالی” و خیلی از اتفاقات دیگر که پرسیده شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.