هری کین به بایرن «نه» گفت/ ولاهوویچ در یکقدمی پیوستن به باواریایی‌ها

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، باشگاه بایرن مونیخ پس از پایان یافتن فصل پرفراز و نشیب خود که با قهرمانی دراماتیک‌شان در بوندس‌لیگا همراه شد، تمرکز خود را روی تقویت تیم تحت‌هدایت توماس توخل برای فصل آینده گذاشته است و اضافه کردن مهاجمی جدید به ترکیب سرخپوشان مونیخی از اولویت‌های آنها به شمار می‌رود. در این راستا از مهاجمانی همچون رندال کولو موآنی، دوشان ولاهوویچ و هری کین به عنوان گزینه‌های اصلی بایرنی‌ها یاد شده است، اما حالا خبر می‌رسد که مورد آخر یعنی مهاجم انگلیسی تاتنهام تمایلی به حضور در جمع باواریایی‌ها ندارد.

 

بر اساس گزارش نشریه آلمانی «بیلد»، هری کین ۲۹ ساله پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرده است و تمایلی برای پیوستن به جمع سرخپوشان مونیخی ندارد.هری کین ۲۹ ساله که تنها یک فصل دیگر از قرارداد فعلی‌اش با تاتنهام باقی مانده، مورد توجه باشگاه‌های لیگ برتری از جمله منچسترسیتی و منچستریونایتد قرار دارد، اما مدیران این باشگاه نمی‌خواهند ماشین گلزنی خود را به یک رقیب لیگ برتری تقدیم کنند، برای همین او را به باشگاه رئال مادرید پیشنهاد داده‌اند.

 

این مهاجم انگلیسی در ۴۳۵ بازی برای تاتنهام آمار ۲۸۰ گل و ۶۴ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

 

 

روزنامه صربستانی «تلگراف» در سوی دیگر مدعی شده که دوشان ولاهوویچ در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ است. طبق این گزارش؛ توماس توخل با مهاجم صربستانی یوونتوس صحبت کرده و در صحبت‌هایش به او نشان داده که چقدر دوست دارد این بازیکن را در تیمش داشته باشد. بایرنی‌ها مذاکرات خود با یوونتوس برای جذب ولاهوویچ آغاز کرده‌اند و روند مذاکرات تاکنون مثبت بوده است.

 

این مهاجم ۲۳ ساله که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۶ با یووه قرارداد دارد، گفته می‌شود بندی در قراردادش دارد که در صورت ناکامی بانوی پیر در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بتواند از این تیم جدا شود، اتفاقی که این فصل با کسر ۱۰ امتیاز از یوونتوس افتاد.

 

مهاجم پیشین فیورنتینا تاکنون در ۶۳ بازی برای راه‌راه پوشان تورین به میدان رفته و ۲۳ گل نیز به ثمر رسانده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.