حوزه علمیه می‌تواند در حوزه آموزش اخلاق انتخاباتی کمک کند

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: حوزه علمیه خراسان می‌تواند ستاد انتخابات استان را در خصوص تولید محتوا و برگزاری دوره‌های آموزش عمومی به ویژه در حوزه رعایت اخلاق انتخاباتی در عرصه رقابت و هواداری از نامزدها یاری کند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،سید هادی طباطبایی روز چهارشنبه با حضور در مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان به همراه جمعی از مدیران کل استانداری خراسان رضوی افزود: برنامه های ستاد انتخابات استان برای تحقق راهبردهای چهارگانه انتخاباتی مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی شده است.

او افزود: مجموع عوامل و دست اندرکاران ستاد انتخابات استان خراسان رضوی، خود را بر اساس شرع و قانون موظف به برگزاری انتخابات سالم و بی طرفانه می دانند، با هرگونه جانبداری و سوء استفاده از امکانات دولتی توسط عوامل اجرایی و مدیران استانی و شهرستانی برخورد خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات اسفند امسال، بر ضرورت تبیین اهمیت حضور و مشارکت مردم در انتخابات و نیز رعایت اصل امانت و بی طرفی از سوی مجریان و ناظران تاکید کرد.

حجت السلام علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان نیز در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده بر آمادگی حوزه علمیه برای همکاری با ستاد انتخابات استان در راستای افزایش مشارکت و برگزاری انتخابات سالم، تاکید کرد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.