پردیس سینمایی ساری در چند قدمی پروانه ساخت

مدیر حوزه هنری مازندران از انتظار این نهاد برای صدور پروانه ساخت پردیس سینمایی ساری خبر داد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،مهدی معصومی گرجی مدیر حوزه هنری مازندران گفت: حوزه هنری استان منتظر صدور مجوز پروانه ساخت برای پردیس سینمایی ساری است که پیش بینی می‌شود در یک الی دو هفته آینده این اتفاق محقق شود.

او علت تاخیر زیاد در احداث این پردیس سینمایی را تغییرات متعدد شهرداران ساری عنوان کرد و افزود: از زمان گلنگ زنی پردیس سینمایی ساری تا به حال ۳ شهردار در مرکز استان عوض شده اند که همین مساله موجب ایجاد چالش‌ها در روند ساخت این مجموعه کرده است.

مدیر حوزه هنری مازندران پردیس سینمایی ساری را یکی از ظرفیت‌های فرهنگی استان دانست و گفت: علاوه بر شهروندان ساروی، ساکنان شهرستان‌های نزدیک همچون قائمشهر، میاندورود و نکا نیز می‌توانند با توجه به نزدیکی راه از خدمات و امکانات فرهنگی، تفریحی و اجتماعی آن بهره‌مند شوند.

پردیس سینمایی ساری قرار است در محل سینما ایران سابق واقع در خیابان مازیار ساری ساخته شود، سینمایی که در دی ماه ۱۳۸۵ به دلیل فرسودگی ساختمان و نداشتن امنیت برای تماشاگران به طور رسمی تعطیل شد.

مازندران ۵ هزار و ۳۳۱ صندلی سینمایی فعال دارد که در قالب سینما‌های خصوصی، سینما‌های زیر پوشش حوزه هنری و سالن‌های تجهیز شده متعلق به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اکران فیلم در آن‌ها انجام می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.