شبکه نسیم «خوش نمک» می‌شود

با خارج شدن تولید برنامه «خندوانه» از دستور کار شبکه نسیم، این شبکه دو برنامه «خوش نمک» و «بگو و بخند» را وارد جدول پخش خود کرد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،سال گذشته و در روز‌هایی که آخرین قسمت‌های برنامه «خندوانه» در حال پخش بود، صحبت‌هایی مبنی بر پایان دائمی این برنامه مطرح شد. خبری که البته هیچگاه به شکل رسمی از سوی مسولین تلویزیون تایید نشد، اما محمد رضا خوشرو مدیر شبکه نسیم در گفت وگوهایش به شکل تلحویی آن را تایید کرد. رامبد جوان هم بعد از پخش آخرین قسمت خندوانه با انتشار یادداشتی به نوعی ازپایان همیشگی خندوانه خبر داد و نوشت: «آینده چه خواهد شد؟ نمی‌دانم! چاره‌ای جز امید نداریم و امیدواریم و مشتاق دیدار شما خواهیم بود.»

حالا و بعد از گذشت نزدیک به هشت ماه از پایان فصل هشتم خندوانه، شبکه نسیم در ادامه سیاست‌های مدیران جدید سیما مبنی بر تغییرات بنیادی در ساختار برنامه‌های تلویزیون، دو برنامه جدید با محوریت نشاط و خنده را آماده پخش کرده است.

یکی از این برنامه‌ها «خوش‌نمک» نام دارد که به تهیه‌کنندگی مشترک مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان آماده پخش شده است. در این برنامه شرکت کننده‌هایی از سراسر کشور حضور دارند که برای اثبات بانمکی خود با یکدیگر رقابت می‌کنند. پخش این برنامه از سه‌شنبه هفته گذشته شروع شده و تا کنون چهارقسمت از آن روی آنتن شبکه نسیم رفت است.

«بگو بخند» به کارگردنی شهاب عباسی و اجرای عبدالله روا دیگر برنامه‌ای است که به نوعی قرار است جای خندوانه را پر کند. این برنامه یک مسابقه استعداد یابی در زمینه کمدی و طنز است. محمد رضا خوشرو مدیر شبکه نسیم در گفت وگویی در تشریح مختصات این برنامه گفته است: «بگو و بخند یک برنامه استعدادیابی به سبک «خنداننده شو» و «عصرجدید» است که استندآپ کمدی در حوزه طنز و شعر را شامل می‌شود. گروه‌های شرکت‌کننده از تمام کشور حضور دارند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.»

سه قسمت ابتدایی این برنامه که اختصاص به معرفی داوران و گفتگو با کمدین‌های تلویزیون داشت در نخستین روز‌های سال نو روی آنتن شبکه نسیم رفت. قرار بر این بود که پخش این مسابقه همزمان با عید فطر آغاز شود، اما طولانی شدن مراحل انتخاب شرکت‌کننده‌ها پخش آن را به مدت یک ماه به تاخیر انداخت.

طبق اعلام شبکه نسیم این مسابقه استعدادیابی قرار است از سوم خردادماه پخش خود را آغاز کند. در این مسابقه هیاتی متشکل از بیژن بنفشه خواه، هومن برق نورود، نعیمه نظام دوست و شهرام شکیبا کار داوری را برعهده دارند.

باید منتظر ماند و دید آیا این دو برنامه می‌توانند جای خالی «خندوانه» را پرکنند و مخاطبان واکنش مثبتی به آن‌ها خواهند داشت یا خیر؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.