درب ورزشگاه وطنی ۴ساعت قبل ازبازی نساجی با پرسپولیس باز می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: برای رفاه حال تماشاگران درب ورزشگاه وطنی شهید وطنی قائمشهر از ساعت ۱۴ پنجشنبه و چهار ساعت قبل از بازی تیم‌های نساجی و پرسپولیس تهران بازگشایی می شود.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،سرهنگ سیدجعفر ساداتی افزود: برای ورود تماشاگران تیم پرسپولیس میهمان درب جدید توسط باشگاه نساجی ازمسیر خیابان جویبار کوچه خزر ۴ فراهم شده و تردد از در این مسیرانجام می شود.

وی از شهروندان‌ و علاقمندان به حضور در بازی نساجی و پرسپولیس خواست؛ با رعایت نظم و انضباط و قوانین و مقررات پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنید.

به گزارش ایسنا، مسئولان برگزاری این مسابقه اعلام کردند، کمتر از ۶ هزار قطعه بلیت فروخته شده و از علاقمندانی بلیت مسابقه را تهیه نکردند، درخواست شده اطراف ورزشگاه تجمع نکنند.

دیدار تیم های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران همزمان با ۷ مسابقه دیگر درهفته سی‌ام و پایانی مسابقات لیگ برترفوتبال باشگاه های کشور ازساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

نساجی مازندران درحالی با ۲۶ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفت که خطر سقوط این تیم را تهدید نمی‌کند، اما اوج حساسیت دربالای جدول میان پرسپولیس تهران ۶۳ امتیازی و سپاهان اصفهان ۶۲ امتیازی تیم های اول ودوم جدول لیگ است که پیروزی یا تساوی حتی شکست هریک ازدو تیم درسرنوشت قهرمان لیگ بیست ودوم تاثیرزیادی خواهد داشت.

پرسپولیس با برتری در این مسابقه می‌تواند بدون توجه به نتایج سایر بازی‌ها جام را به تهران ببرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.