ماجرای درگیری اسپالتی و مالدینی در تونل ورزشگاه مارادونا

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، غیرمنتظره‌ترین اتفاق هفته بیست‌و‌هشتم سری A بدون شک باخت خانگی ناپولی صدرنشین برابر میلان بود. یکه‌تاز کورس قهرمانی با دریافت ۴ گل متحمل بدترین باخت فصلش شد و به تبع اعضای تیم میزبان از جمله سرمربی آنها لوچانو اسپالتی را تحت فشار روانی قرار داد. همین موضوع نیز باعث به تنش کشیدن شدن بازی شد.

در پایان نیمه اول زمانی که اعضای دو تیم در حال بازگشت به رختکن‌ها بودند، لوچانو اسپالتی با رافائل لیائو زننده یکی از دو گل حریف مشاجره‌ای داشت که گویا دلیل آن مدل شادی پس از گل مهاجم پرتغالی مقابل هواداران تیم میزبان بود. اسپالتی و دیگر نیمکت‌نشینان ناپولی در همان زمان به لیائو تذکر داده بودند اما این ماجرا تا زمان رفتن بازیکنان به رختکن ادامه داشت.

مشاجره اسپالتی با لیائو با واکنش فوری پائولو مالدینی مدیرورزشی باشگاه میلان همراه بود و اسطوره میلانی‌ها از بازیکن تیمش حمایت کرد، البته مالدینی به یک دلیل دیگر هم بدش نمی‌آمد که به اسپالتی تذکر بدهد و آن اعتراضات مکرر سرمربی ناپولی به داور در جریان بازی بود.

اسپالتی در پایان بازی راجع به اتفاقی که رخ داد، به شبکه DAZN گفت: اتفاق خاصی نبود. صحبت من با داور درباره کارت زردی بود که به لوبوتکا داد. داور داشت دلیلش را توضیح می‌داد و همان لحظه مالدینی با تکان دادن دستانش از کنار ما گذشت و می‌خواست طوری وانمود کند که من مدام غر می‌زنم و اعتراض می‌کنم. این در حالی بود که مانند فصل گذشته همه ما روی نیمکت‌مان نشسته بودیم و اعتراضی نداشتیم. برخلاف پیولی (سرمربی میلان) که داور به او تذکر داد، کسی به من تذکر نداد. من اعتراض مالدینی را دوست نداشتم و این را به خودش هم گفتم. او هم واکنش نشان داد. با این حال به نظر من مورد خاصی نبود. به هر حال او مالدینی است. من در دوران بازیگری‌ام هرگز در سطح او بازی نکردم اما چند سالی هم تجربه فوتبال بازی کردن دارم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.