افزایش ۲۰۰ درصدی مسافرت‌های دریایی

مسافرت‌های نوروزی در آب های ساحلی مازندران از ابتدای امسال تاکنون ۲۰۰ درصد افزایش داشته است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،علی اکبر مرزبان مدیرکل امور دریانوردان سازمان بنادر و دریانوردی در حاشیه بازدید و نظارت بر اجرای طرح‌های سفر‌های نوروزی دریایی مازندران، گفت: استفاده از مسافرت‌های نوروزی دریایی از ابتدای امسال تاکنون ۲۰۰ درصد افزایش داشته است.

او با ابراز خرسندی از نظم و انسجام حاکم بر این مناطق و قدردانی از تلاش‌های بسیار ارزشمند اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، افزود: گشت‌های دریایی به منظور افزایش ضریب امنیت و آرامش مسافران و گردشگران در سواحل مازندران فعال هستند.

مرزبان گفت:اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران در هویت‌سازی و هویت‌بخشی به قایق‌ها و جت اسکی‌ها در سطح کشور پیشرو هست و تمامی این قایق‌ها و جت‌اسکی‌ها در طول حدود ۳۰۰ کیلومتر از سواحل مازندران دارای شناسنامه هستند.

او با بیان اینکه قایقرانان نیز دارای گواهینامه از اداره‌کل بنادر و دریانوردی مازندران هستند، افزود: مسافرانی هم که از سفر‌های دریایی استفاده می‌کنند مجهز به جلیقه‌های نجات هستند و خوشبختانه تا به امروز که در نیمه تعطیلات نوروزی قرار داریم هیچ حادثه‌ای را شاهد نبودیم و امیدوار هستیم تا پایان امسال همین وضعیت ادامه داشته باشد.

مرزبان گفت: سواحل مازندران دارای ۹۰ ایستگاه تفریحات دریایی همراه با ۴۴ همیار ناجی هستند که توسط اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان مازندران به تجهیزات و امکانات نجات تجهیز شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.