۲۰۰ هزار پیاز لاله برای جشنواره لاله‌های کرج کاشته شد

شهردار کرج گفت: ۲۰۰ هزار پیاز لاله در ۲۰ واریته برای بازدید گردشگران در نهمین جشنواره لاله‌های باغ شهید چمران کلانشهر کرج کاشته شده است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،مهرداد کیانی در حاشیه بازدید از محل برگزاری نهمین جشنواره لاله های پارک شهید چمران کرج گفت: این جشنواره برای تفرج و سرگرمی گردشگران تا پایان ماه مبارک رمضان پذیرای بازدید کنندگان است.

او افزود: با توجه به شرایط ماه مبارک رمضان باغ گلهای پارک شهید چمران کرج هر روز صبح تا نیمه شب پذیرای گردشگران است .

کیانی با بیان اینکه با تقویت بخش‌های جنبی جشنواره و برگزاری جشن و جُنگ‌های شاد شبانه، می‌توان شادی و نشاط را در شهروندان تقویت کرد، افزود: طراحی‌های جدید در ورودی جشنواره، نصب اِلمان، رنگ‌آمیزی و بازسازی کامل تمامی سازه‌های چوبی و فلزی، گل‌آرایی باغچه‌ها و محوطه باغ گلها، تمهیدات ترافیکی و افزایش ظرفیت پارکینگ و تلاش برای برگزاری متفاوت این دوره جشنواره با تشکیل یک کارگروه ویژه‌ از سال قبل دنبال شده تا شاهد رضایت شهروندان در این ایام باشیم.

شهردار کرج گفت : آیین رسمی گشایش نهمین جشنواره لاله های کرج روز ۲۱ فروردین ماه جاری همزمان با روز فرهنگی کرج برگزار می شود اما گردشگران از اکنون می توانند تا اوایل اردیبهشت ماه از این مجموعه دیدن کنند.

او در بخش دیگری از سخنانش از تلاش های شبانه روزی برای آماده سازی مجموعه گردشگری پاکرود در حاشیه رودخانه آزاد شده کرج خبر داد و افزود: با آزادسازی حریم رودخانه کرج در سال گذشته تصمیم بر این شد که یک پروژه شاخص گردشگری در این منطقه از شهر کرج اجرایی شود.

شهردار کرج با تاکید بر حفظ منابع طبیعی شهری و استفاده بهینه از آن‌ها برای رونق گردشگری در پروژه پارکرود گفت: تکمیل مرحله اجرایی این پروژه با سرعت خوبی در حال اجرا است، امید می‌رود با همین سرعت به زودی شاهد بهره‌برداری از فازهای مختلف آن باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.