تردد بیش از ۵ میلیون خودرو در محور‌های مواصلاتی البرز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: همزمان با آغاز سفر‌های نوروزی و در بازه زمانی ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۱ تا پایان چهارم فروردین امسال تردد پنج میلیون و ۲۹۹ هزار و ۴۵۷ خودرو در محور‌های مواصلاتی البرز ثبت شده است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،زندی‌فر گفت: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۵۲ دستگاه‌ ترددشمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز همزمان با آغاز سفرهای نوروزی و در بازه زمانی ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۱ تا پایان چهارم فروردین سال جاری تردد پنج میلیون و ۲۹۹ هزار و ۴۵۷ خودرو در محورهای مواصلاتی البرز ثبت شده است.

او افزود: در این بازه زمانی ورود دو میلیون و ۵۰۰ هزار و ۶۲۳ خودرو به محورهای مواصلاتی البرز ثبت شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸/۱ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه در این مدت از محورهای مواصلاتی البرز دو میلیون و ۷۹۸ هزار و ۸۳۴ خودرو خارج شده، افزود: خروجی خودرو از محورهای مواصلاتی البرز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نیز ۶/۹ درصد افزایش داشته است.

زندی‌فر گفت: سرعت متوسط وسایل نقلیه در این بازه زمانی ۷۰ کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه کرج- قزوین(محدوده پایانه شهید کلانتری) بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: رانندگان حتما قبل از عزیمت به سفر، از طریق تماس با تلفن گویا و سامانه جامع ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور مطلع شوند تا سفر ایمن‌تری را داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.