ویژه برنامه افطار ماه رمضان با «بهاربهاره» رادیو صبا

رایو صبا لحظات افطار ماه رمضان با برنامه زنده «بهاربهاره» همراه مخاطبان می‌شود.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،از روز سوم فروردین با شروع ماه مبارک رمضان برنامه «بهار بهاره» جایگزین ویژه برنامه نورزی «صبا بهار» می‌شود. نام این برنامه برگرفته شده از همزمانی بهار قرآن و بهار طبیعت که با پرداختن به موضوعات ماه مبارک رمضان و نوروز لحظات افطار به یادماندنی را برای مخاطبان می‌سازد.

ویژه برنامه افطار شبکه رادیویی صبا با آیتم‌های متنوع با حال و هوای بهار طبیعت و بهار قرآن همراه شنوندگان می‌شود. مریم خادم پورمجری و سردبیر این برنامه گفت: «بهاربهاره» یک برنامه با آیتم‌های متنوع است که برای لحظات معنوی منتهی به اذان مغرب و لحظات افطار شنوندگان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این برنامه با رویکرد پرداختن به آداب ماه مبارک رمضان و ایجاد تحول و تازگی با بخش‌های متنوعی تقدیم شنوندگان می‌شود. در این برنامه آداب رسوم مختلف محلی را از زبان مردم با گویش محلی می‌شنویم و تلاش می‌کنیم به ترویج افطاری‌های ساده بپرازیم.

خادم پور عنوان کرد: در این برنامه معنوی صحبت‌های جذاب و شنیدنی افراد خارجی که به تازگی مسلمان شده اند، درباره اسلام و ماه مبارک رمضان می‌شنویم و به روایت کار‌های خیرمردمی می‌پردازیم و با خیرین صحبت می‌کنیم، در بخش گزارشی مروری بر شیرینی نوروز و ماه مبارک رمضان داریم.

سردبیر «بهاربهاره» بیان کرد: ایجاد تحول و گام برداشتن در جهت انسانی بهتر وکامل شدن از مهمترین اهداف این برنامه است و در راستای همین هدف پویش # بهاری_ شو را راه اندازی کردیم. در این پویش شنوندگان با برنامه تماس می‌گیرند و از هر قدمی که در مسیر بهتر شدن و تحول خود یا جامعه برداشته اند می‌گویند و اعلام می‌کنند که من هم بهاری شدم.

گفتگو با افراد موفق کمتر شناخته شده از بخش‌های جذاب این برنامه است که خادم پور درباره آن توضیح داد: در جامعه افراد موفق و تاثیر گذار زیادی داریم که شاید به خوبی معرفی نشده اند و عموم جامعه با آن‌ها آشنا نیستد در این برنامه به سراغ آن‌ها می‌رویم و به گفتگو با آنان می‌پردازیم و از اقدامات و موفقیتشان می‌گوییم. «بهاربهاره» هر شب به صورت زنده از ساعت ۱۸ به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و با اجرای مریم خادم پور و مهبد قاعت پیشه راهی آنتن می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.