بیست و یکمین شماره فصلنامه علمی «مطالعات اجتماعی گردشگری» منتشر شد

بیست و یکمین شماره فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات اجتماعی گردشگری (بهار ۱۴۰۲) به همت پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی منتشر شد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،در این نشریه به مدیر مسئولی دکتر سید علی‌اکبر شمسیان، سردبیری دکتر حمید ضرغام بروجنی و صاحب‌امتیازی پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی ۱۰ مقاله به شرح زیر منتشر شده است.

«تأثیر فعالیت‌های مدیریت منابع انسانی بر وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری با رویکرد چند سطحی» که توسط زهرا نیکخواه‌فرخانی و محمد شیخ‌زاده تالیف شده است. «طراحی الگوی راهبردی پیشایندهای تجربه مشتری در صنعت گردشگری» را صغری تقی‌پور، صمد عالی، علیرضا بافنده زنده و حکیمه نیکی به رشته تحریر درآوردند. همچنین مقاله «تبیین مولفه‌های اجتماعی فرهنگی موثر بر گردشگری خلاق از دیدگاه گردشگران (محور زاینده‌­رود اصفهان)» نوشته فائزه محقق، مسعود تقوایی و نگین صادقی از دیگر مطالب منتشر شده در این نشریه است.

از دیگر مقالات چاپ شده این فصلنامه می‌توان به «گردشگری و خلق شهر شاد (مورد مطالعه: شهرهای چالوس و نوشهر) نوشته نسترن خندان، نازنین تبریزی و محمدحسن زال، «بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری پزشکی در شهر مشهد» نوشته فاطمه رحمانی و پژمان عوض‌پور و «تخمین حساسیت تقاضای گردشگری سلامت از کشورهای خاورمیانه» نوشته حمید آسایش، مهدی کمالی و هادی رحمانی فضلی اشاره کرد.

دیگر مقالات چاپ شده در این فصلنامه موضوعاتی مانند «ارائه مدل توسعه اکوسیستم کارآفرینی روستایی با تاکید بر اقامتگاه‌های بوم‌گردی روستاهای هدف گردشگری استان خراسان رضوی» نوشته جواد سخدری، جهانگیر یداللهی فارسی و ملیحه شهریاری، «تحلیل محتوای کتاب‌های درسی مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی براساس توجه به مولفه‌های گردشگری» نوشته فائزه اسدیان اردکانی، «مطالعه‌ مردم‌نگارانه‌ انگیزه‌ گردشگران از سفر تفریحی به استان مازندران از دریچه نظریه مناسک‌گذار» نوشته زهره کرانی، فاطمه سام و «ارائه الگوی گردشگری سلامت براساس شاخص‌های فرهنگی در ایران» نوشته سمانه برخورداری را شامل می‌شود.

علاقمندان می‌توانند از سایت فصلنامه به آدرس journalitor.ir متن کامل مقالات را مشاهده و دریافت کنند. همچنین دوفصلنامه «مطالعات اجتماعی گردشگری» در سامانه‌های ISC و SID نمایه می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.