استاندار مازندران: پیشرفت فیزیکی نیروگاه زباله سوز ساری به ۹۴ درصد رسیده است / زباله سوز ساری در یکسال اخیر بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

استاندار مازندران در بازدید از نیروگاه زباله سوز ساری با بیان اینکه تعهدات دولت سیزدهم در تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری با تخصیص به موقع اعتبارات و پیگیری‌های دقیق اداری در حال انجام است، افزود: زباله سوز ساری در یکسال اخیر بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. ‎

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران روز جمعه در بازدید از ا نیروگاه زباله سوز ساری با بیان اینکه تعهدات دولت سیزدهم در تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری با تخصیص به موقع اعتبارات و پیگیری‌های دقیق اداری در حال انجام است، افزود: زمانی که برای آغاز دوباره عملیات ساخت نیروگاه زباله سوز ساری اقدام کردیم، بسیاری از کارشناسان تکمیل آن را ناموفق عنوان می‌کردند اما دولت با قدرت ایستاد و برای افتتاح نهایی این طرح عمرانی مهم در تلاش است.

سید محمود حسینی پور، خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم به دنبال حل مشکلات است و اهل کاغذبازی اداری و معطل نگه داشتن کار مردم نیست و به طور حتم وعده های مسوولان ارشد کشور و استان در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان این که، دولت تمام تعهدات خود را برای تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری انجام خواهد داد، اظهار داشت: به طور حتم در ادامه هرکاری از دست مسوولان ارشد استان برآید، کوتاهی نخواهد شد و پیمانکار نیز باید در حوزه تجهیزات در روند کار خود تسریع کند.

وی تصریح کرد: مسیر دسترسی انتقال زباله، لوله انتقال آب آشامیدنی، انتقال خطوط برق و جانمایی انباشت خاکستر ناشی از سوزاندن زباله از دغدغه‌هایی است که بعد از تکمیل ۱۰۰ درصدی ابنیه و خرید تجهیزات در نیروگاه زباله سوز ساری باید به سرانجام برسد و باید مسوولان از هم اکنون به فکر این موضوعات جزئی باشند.

استاندار مازندران تاکید کرد: به طور حتم بخش زباله سوز نیروگاه زباله سوز ساری حداکثر تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

حسینی‌پور اضافه کرد: نیروگاه زباله سوز ساری علاوه بر ساماندهی زباله مرکز استان زباله شهرهای همجوار را هم تحت پوشش قرار می دهد که این اقدام بسیار ارزنده و در مسیر مدیریت دقیق پسماند در استان است.

استاندار، مازندران عاری از زباله را یک آرمان همگانی برای همه آحاد مردم و فعالان و دست اندرکاران این حوزه در استان دانست و از تلاش های شبانه روزی محمد علی نوبخت، فرماندار ساری و سید رضا معنوی، بخشدار رودپی جنوبی در راستای پاکسازی معابر و نظافت شهری قدردانی کرد.

گفتنی است؛ نیروگاه زباله سوز ساری که قبل از سفر استانی رئیس جمهور در بیستم اسفند ۱۴۰۰، ۴۳ درصد پیشرفت فیزیکی و همچنین ۵۱ درصد تجهیزات آن هم خریداری شده بود، اکنون براساس آمار استاندار مازندران پیشرفت فیزیکی آن بعد از گذشت بیش از یکسال از پایان این سفر، در بخش ابنیه و تجهیزات به ۹۴ درصد رسیده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.