صادرات پرتقال مازندران به چین برای اولین بار در تاریخ

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،برومندی معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی با حضور در چهاردهمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی مازندران اظهار کرد: کمیسیون کشاورزی خانه و سنگر ما در وزارت جهاد کشاورزی است و بسیار خرسند هستیم این کمیسیون تخصصی همراهی خوبی با وزارت جهاد کشاورزی دارد.

🍀وی ادامه داد: مازندران استان ویژه کشاورزی کشور است و نقش این استان در امنیت غذایی کشور بسیار مهم است.

🍀وی ادامه داد: مازندران را ایران کوچک می‌بینیم و وقتی بحث امنیت غذایی می‌شود ذهن ها به سمت استان مازندران می رود که نه تنها برای تولید استان مهم است بلکه نقش پشتیبانی پایتخت را هم دارد.

🍀معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: در شرایط جنگ اقتصادی اقدام به تولید و تامین امنیت غذایی می‌کنیم و جهاد کشاورزی سفره دار مردم است و باید مراقب سفره مردم باشیم.

🍀معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: سفره مردم با همت و تلاش جهاد کشاورزی مدیریت شد و بخشی از آن به همت همکاران جهاد کشاورزی مازندران است.

🍀وی اظهار کرد: در ایام نوروز مازندران میزبان حضور میلیونی مسافران است و تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر این است در این ایام نباید کسری کالا داشته باشیم و ذخایر استراتژیک باید فراهم باشد.

🍀برومندی به مسئله تولید اشاره کرد و افزود: هماهنگی بین زنجیره و تولید باید در استان اتفاق بیفتد.

🍀وی بیان کرد: برای اصلاح و احیای باغات مازندران در سال جدید ورود پیدا خواهیم کرد.

🍀وی اظهار کرد: در منطقه دودانگه شهرستان ساری بیش از هزار هکتار را می توان به تولید گل محمدی اختصاص دهیم و اعتبارات لازم برای اجرای این اقدام وجود دارد .

🍀معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: تمام سردخانه ها و انبارهای استان باید به سامانه انبارهای عمومی متصل شوند تا شاهد باشیم چه میزان محصول در انبارها ذخیره شده و به کدام استان ارسال شده تا نظارت دقیق بر تولید داشته باشیم.

🍀 معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی از صادرات پرتقال های مازندران به کشور چین برای اولین بار در تاریخ خبر داد.

♻️روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.