مشکلات و موانع و پروژه های نیمه تمام ما را خسته نخواهد کرد/ مردم خادم و خائن را خوب می‌شناسند! / همه پروزه های نیمه کاره ساری شناسنامه دار شد

فرماندار شهرستان ساری از پیگیری و شناسنامه دار شدن تمام پروژه های نیمه تمام شهرستان مرکز استان مازندران خبر داد‌

0

به گزارش “مهدی پورعرب” خبرنگار حوزه فرهنگی و اجتماعی پايگاه خبری “سبزالبرز” از ساری، محمد علی نوبخت در دهمین و آخرین جلسه شورای اداری شهرستان ساری با حضور نمایندگان مردم شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، مدیران ادارات، شهرداران و رؤسای شورای های بخش و ‌‌‌‌‌… بایاد و خاطره هزار و ۲۰۰ شهید شهرستان ساری با اشاره به اینکه مردم در جامعه اسلامی یک اصل محسوب می‌شوند و رضایت خداوند، تبعیت از مقام معظم رهبری(مدظله) و خدمت به مردم یک اصل است گفت: در مسیر خدمت رسانی به مردم با هيچ احدی تعارف نداریم و بر سر مواضع نظام و جامعه لسلامی باید با تعهد مدیریت جهادی عمل نماییم.

وی همچنین با بیان اینکه با همراهی مدیران، بخشداران و دهیاران ۴۰۰ روستا و ۶ بخش شهرستان ساری که در سال جاری تلاش شبانه روزی داشتند به جایگاه مطلوب که نوید بخش تعالی برای مردم لست دست پیدا کرده ایم افزود: چالش ها ، مشکلات و پروژه های نیمه تمام هرگز نا را خسته نخواهد کرد.

فرماندار شهرستان ساری با تاکید بر اینکه تمام دستگاه های اجرایی باید به شهرداری‌ها در جهت رفع موانع و توسعه مرکز استان کمک کنند تصریح کرد: شهرداری ها نماد خدمت به مردم هستند و باید مورد توجه و حمایت قرار گیرند.

نوبخت همچنین با اشاره به رویکرد آیت‌الله رئیسی در دولت سیزدهم، از شناسنامه دار شدن تمام پروژه های نیمه کاره شهرستان ساری خبر داد و اظهار داشت: اجرای پروژه های نیمه تمام مرکز استان مازندران نیازمند برقراری ساختار و زیرساخت‌های لازم است و در اجرا و بهره‌برداری آنها مثل پروژه نیمه کاره کارخانه زباله سوز ، روگذر کمربندی جویبار و …. نیازمند عزم جدی و جهادی است و یک شبه نمی‌توان معجزه کرد.

یادآور می‌شود در پایان دهمین جلسه شورای اداری شهرستان ساری از ورزشکاران قهرمانان شهرستان ساری که در مسابقات ملی و بین‌المللی مدال طلا، نقره و برنز بانوان و آقایان را کسب کردند، از سوی نوبخت فرماندار ساری و در حضور نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، فرمانده نیروی انتظامی و جانشین فرمانده سپاه شهرستان ساری، مورد تقدير قرار گرفتند و هدایایی به آنان اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.