مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران: شهرهای مازندران قطب تخصصی رشته های فرهنگی و هنری می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: هر رشته فرهنگی و هنری به صورت تخصصی در شهرهای استان پرداخت می شود و این مناطق قطب تخصصی هنرها خواهند شد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،حسین جوادی ظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به میزبانی استان از جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر اظهار داشت: مازندران دارای بهترین چهره‌های فرهنگی و هنری و رسانه‌ای است و کارهای خوبی در استان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه تئاتر و نمایش در استان مازندران دارای علاقمندان زیادی است، گفت: چندی پیش جشنواره تئاتر استان برگزار شد و منتخبان به مرحله منطقه‌ای راه یافتند و دو نمایش از بابلسر و ساری به جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر راه یافتند.

وی ادامه داد: مازندران در جشنواره منطقه‌ای از ۹ استان میزبانی می‌کند و ۱۹ گروه از این استان به مدت پنج روز در استان رقابت خواهند کرد.

جوادی برپایی جشنواره تئاتر را رخداد بسیار مهمی در استان برشمرد و گفت :۱۰ رشته مهم در استان احصاء شد و هر رشته تخصصی در یک شهرستان استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران سوادکوه را حوزه تخصصی فرهنگ بومی، تنکابن در حوزه تئاتر از جمله مناطق تقسیم شده به شمار می‌رود، گفت: قرار است شهرهای استان به صورت تخصصی به رشته‌های هنری بپردازند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.