معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران: نوروز امسال؛ با برنامه های فاخر، نمودها و جلوه های فرهنگی و آئینی دیار علویان به گردشگران شناسانده شود

روح الله سلگی با بیان این که مردم مازندران با آیین‌های نوروزی پیوند دیرینه دارند و برای پاسداشت آن باید نهادهای تبلیغی و فرهنگی و آحاد جامعه اهتمام کنند، گفت: نوروز امسال؛ با برنامه های فاخر، نمودها و جلوه های فرهنگی و آئینی دیار علویان به گردشگران شناسانده شود. ‎

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،نوروز امسال؛ با برنامه های فاخر، نمودها و جلوه های فرهنگی و آئینی دیار علویان به گردشگران شناسانده شود

روح‌الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جمع روسای کمیته‌های ستاد خدمات سفرهای نوروزی مازندران، خاطرنشان کرد: مردم مازندران با آیین‌های نوروزی پیوند دیرینه دارند و برای پاسداشت آن باید نهادهای تبلیغی و فرهنگی و آحاد جامعه اهتمام کنند.

وی با اشاره به فرهنگ اصیل ایرانی در دیار علویان بر ضرورت احیا، بازسازی و ترویج آن تاکید کرد و افزود: مازندران نوروز امسال برای پذیرایی از ۲۰ میلیون مسافر آمادگی دارد و در نوروز امسال برنامه های فاخر فرهنگی و آئینی و نمودها و جلوه های فرهنگی دیار علویان به گردشگران شناسانده شود.

سلگی افزود: امسال برای اولین بار مازندران با نوروزگاه‌های شهرستانی با نوروزخوانی به استقبال مسافران نوروزی خواهد رفت.

معاون استاندار مازندران گفت: ستادهای خدمات سفرهای نوروزی شهرستان‌ها بصورت مستقل و در هم‌افزایی با ستاد استانی وظیفه خدمات‌دهی به خیل عظیم مسافران و گردشگران را در ایام نوروز برعهده دارند.

وی از عزم قاطع استانداری برای ارزیابی و رصد خدمات‌دهی به مسافران نوروزی خبر داد وافزود: ستادهای پیشتاز در خدمات‌دهی به مسافران نوروزی مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

سلگی با اشاره به اهمیت تامین امکانات مورد نیاز مسافران نوروزی در شهرهای ساحلی مازندران، افزود: برای این منظور فرمانداران و شهرداران استان پای کار آمده‌اند.

این مسئول یادآورشد: بدستور استاندار مازندران امکانات و ظرفیت های دستگاه‌های اجرایی استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام شده ظرفیت اسکان دانشگاه‌ها، مساجد و امامزاده‌های استان برای اقامت مسافران نوروزی بکارگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: با تدابیر اتخاذ شده مسافران نوروزی مازندران به هیچ وجه دغدغه اقامت شبانه در این استان نخواهند داشت.

سلگی با اشاره به اهمیت معرفی جاذبه‌های گردشگری مازندران، خواستار تلاش بیشتر رسانه ها و فرمانداران در این ارتباط شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.