در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران عنوان شد دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای موازین شرعی عفاف و حجاب

آیت الله محمدی لائینی: آحاد جامعه به ویژه دستگاه‌های اجرایی با توجه به در پیش بودن ایام عید نوروز و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان موظف به اجرای موازین شرعی و قانونی عفاف و حجاب هستند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، آیت الله محمدی لائینی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران که با حضور اعضای این ستاد در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، عنوان کرد: مسئولان در ایام تعطیلات پیش رو و مسافرت‌های نوروزی اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه در این بخش را مطمح نظر قرار دهند.
آیت الله محمدی لایینی با بیان اینکه مازندران و مردم آن به خونگرمی و مهمان نوازی شهره هستند، تصریح کرد: البته باید برنامه ریزی شود که هم گردشگران و مهمانان از مسافرت شان لذت ببرند هم موازین دینی و اسلامی فرهنگ بومی این خطه رعایت شود.
امام جمعه مرکز مازندران به تلاقی ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان اشاره و افزود: همزمانی عید باستانی نوروز و ماه مبارک رمضان مسئولیت مدیران را سنگین‌تر کرده و همه مسئولین می‌بایست با بررسی همه جانبه امور برای این دو رویداد مهم تصمیم گیری کنند.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران اظهار داشت: آحاد مردم به ویژه دستگاه‌های اجرایی با توجه به در پیش بودن عید نوروز و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان موظف به اجرای موازین شرعی و قانونی در بخش‌های مختلف به خصوص در حوزه عفاف و حجاب هستند.
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: از مسافران انتظار می‌رود حرمت شهر میزبان را نگه دارند هم در زمینه حجاب و هم در زمینه نگهداری حرمت ماه مبارک رمضان.
گفتنی است در این جلسه که با حضور مدیران و اعضای اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد، پیرامون مسائل فرهنگی، امنیت فرهنگی و برنامه ریزی‌های انجام شده در این حوزه ها، بحث و تبادل نظر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.