نظارت بر توزیع فرآورده‌های دامی با ۲۱ تیم بازرسی در استان سمنان

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از اجرای طرح تشدید نظارت بر توزیع فرآورده‌های دامی در استان خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت ۲۱ تیم نظارت و بازرسی به مناسبت عید نوروز اجرایی شده است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،حسینی از اجرای طرح تشدید نظارت‌ها بر بازار توزیع اقلام و فرآورده‌های پروتئینی شامل دام و طیور و آبزیان همزمان با فرارسیدن سال نو و ماه رمضان در هشت شهرستان استان سمنان خبر داد و بیان کرد: این طرح تا پایان ماه رمضان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۱ تیم نظارت و بازرسی در تمام استان سمنان در قالب این طرح حضور خواهند داشت، ابراز کرد: اداره کل دامپزشکی استان سمنان ۴۱ بازرس را برای این منظور در سراسر استان به کار می‌گیرد تا بهترین نظارت بر بازار عرضه محصولات و فرآورده‌های دامی و طیور، صورت گیرد.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان و عضو ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه ۹۸۶ مرکز عرضه فرآورده‌های دامی در استان وجود دارد، تاکید کرد: نظارت بر این مراکز در کنار سردخانه‌ها، انبارها و محل‌های نگهداری، مکان‌های عرضه دام و طیور مانند مرغداری‌ها حتی خودروهای حمل گوشت و مواد پروتئینی و… تماماً در دستور کار قرار دارد و با متخلفان برخورد می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.