آسفالت ۳۸ کیلومتر از راه‌های روستایی البرز

رئیس اداره ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۸ کیلومتر از راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار این استان آسفالت شده است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،ملک‌حسین سیاهپور اظهار کرد: در استان البرز هزار و ۷۱ کیلومتر راه روستایی وجود دارد که هزار و ۱۵ کیلومتر آن آسفالته است.
وی با اشاره به اینکه طول راه‌های اصلی، شریانی، بزرگراهی و آزادراهی استان در مجموع ۴۱۰ کیلومتر است، گفت: طول راه‌های روستایی البرز تقریبا دو و نیم برابر این رقم است.
این مسئول بیان کرد: از ۲۶۲ روستای بالای ۲۰ خانوار استان، ۲۴۱ روستا دارای راه آسفالته است و در حال حاضر ۹۶ درصد از راه‌های روستایی البرز آسفالت شده‌اند.
سیاهپور در ادامه به اقدامات انجام شده برای آسفالت راه‌های روستایی از ابتدای سال تاکنون اشاره کرد و گفت: امسال ۳۸ کیلومتر از راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار این استان آسفالت شده است.
وی با اشاره به اینکه پروژه‌های آسفالت راه‌های روستایی استان با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان اجرایی شده، گفت: منبع تامین اعتبار و پرداخت مطالبات پیمانکاران در حوزه راه‌های روستایی از محل منابع اعتبارات ملی و استانی است.
این مسئول در پایان با یادآوری اینکه در سال جاری آسفالت راه‌های روستایی البرز در قالب ۱۷ پروژه اجرایی شد، افزود: امیدواریم با تامین اعتبار به موقع و مناسب سال آینده بتوانیم تمام روستا‌های استان را از نعمت آسفالت بهره‌مند سازیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.