کاهش ۱۵ درصدی نرخ آجیل و خشکبار در بازار

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار مشهد گفت: نرخ انواع آجیل و خشکبار در شهر مشهد نسبت به هفته گذشته ۱۵ درصد کاهش یافته است؛ همچنین ۳۰ واحد عرضه کننده آجیل و خشکبار در مشهد فروش فوق العاده دارند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،علیرضا ارزانی ممقانی اظهار کرد: در حال حاضر نرخ انواع آجیل و خشکبار در شهر مشهد نسبت به هفته گذشته ۱۵ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه شرایط تامین آجیل و خشکبار در سال جاری برای شب عید مناسب است و هیچ کمبودی در هیچ یک از اقلام وجود ندارد، عنوان کرد: با توجه به کاهش قیمت آجیل و خشکبار در مشهد پیش‌بینی می‌کنیم استقبال مردم از خرید آجیل و خشکبار افزایش پیدا کند.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار مشهد با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون پرونده‌ای مبنی بر تخلفات واحدهای صنفی اتحادیه آجیل و خشکبار مشاهده نکردیم، خاطرنشان کرد: اکنون با توجه به کاهش قیمت آجیل و خشکبار بازرسی‌ها به صورت ویژه انجام و نظارت دقیق‌تری صورت می‌گیرد. همچنین بازرسان افتخاری با اتحادیه در این زمینه فعالیت می‌کنند تا نظارت بهتری برای بازار شب عید انجام شود.

ارزانی ممقانی با بیان اینکه ۳۰ واحد عرضه کننده آجیل و خشکبار در مشهد فروش فوق العاده دارند و آجیل و خشکبار را به قیمت پایین‌تری عرضه می‌کنند، تصریح کرد: ۲۰ واحد صنفی در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره مشهد حضور خواهند یافت.

وی افزود: نرخ آجیل و خشکبار به تناسب بالا و پایین رفتن نرخ دلار افزایش و کاهش داشته که طی یک هفته اخیر با نزولی شدن قیمت دلار، نرخ این محصولات نیز در بازار مشهد نسبت به هفته گذشته کاهش داشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.