نماینده ولی فقیه در مازندران: حفظ و حراست از امنیت فرهنگی بخشی از رسالت اجتماعی است

آیت الله محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران در همایش مشترک ائمه جمعه و فرمانداران استان، گفت: حفظ و حراست از امنیت فرهنگی بخشی از رسالت اجتماعی است. ‎

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،آیت الله محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران در همایش مشترک ائمه جمعه و فرمانداران استان با عنوان اینکه از یرگزاری این گردهمایی که فرمانداران خدوم در کنار ائمه جمعه قرار دارند، تقدیر می کنم، افزود: در دولت انقلابی قرابت خاصی بین ائمه جمعه و دولت مردان برقرار است، گرچه در دولت گذشته نیز این ارتباط وجود داشته است و از همه دولت های گذشته حمایت نمودیم.

نماینده ولی فقیه در استان، خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از امنیت فرهنگی بخشی از رسالت اجتماعی است.

آیت الله محمدی لائینی، ادامه داد: تعلیم و تربیت، ترویج و تبلیغ فرهنگ خودی برای جبهه خودی و صدور فرهنگ انقلاب اسلامی می بایست در دستور کار قرار گیرد و دفاع جانانه در مقابل فرهنگ بیگانه باید انجام گیرد تا امنیت فرهنگی ما بخطر نیفتد.

امام جمعه ساری تصریح کرد: از منظر اجرایی مطالبه داریم از تمامی مسئولین اجرایی، قضایی، انتظامی، بسیج، سپاه و … در کنار ائمه جمعه در مقابل هجمه فرهنگی ایستادگی کنند که می بایست بسیج شویم و در اماکن عمومی، اصناف و فروشگاه ها نیز می بایست برخورد قانونی لازم در این راستا صورت گیرد.

آیت محمدی لائینی افزود: اجرای طرح محله مهدوی برای مبارزه با مظاهر غلط فرهنگی می تواند کارساز و یک برنامه فرهنگی و ارشادی باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.