۳۰۰ تُن سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید قم خریداری شد

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: ۲۰۰ تُن پرتقال و ۱۰۰ تُن سیب برای تنظیم بازار شب عید در قم با همکاری شرکت مباشر بخش خصوصی و با مدیریت تعاون روستایی استان خریداری و تامین شده‌است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،هادی مومنی نسب  گفت : فرآیند خرید، حمل و ذخیره‌سازی میوه‌های تنظیم‌بازار شب عید استان مطابق برنامه‌ریزی‌ها انجام و کار توزیع آن‌ها نیز از اواخر اسفندماه آغاز می‌شود و تا روز‌های ابتدایی سال جدید ادامه می‌یابد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم افزود: پیش‌بینی ما این است که به دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام عید نوروز، این میزان میوه تدارک دیده شده برای تنظیم بازار شب عید استان کافی باشد، اما امکان افزایش آن نیز وجود دارد و در این زمینه به دلیل وضعیت مناسب تولید میوه در کشور با مشکلی مواجه نخواهیم شد.

او  ادامه داد: روغن و شکر مورد نیاز صنف و صنعت نیز برای ایام شب عید در حجم وسیع تامین شده و هر کدام از اصناف در صورت وجود مشکل در تامین این محصولات می‌توانند به بخش مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم مراجعه کنند.

مومن نسب با اشاره به اینکه در زمینه تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در حوزه کشاورزی برای تنظیم بازار شب عید با مشکلی مواجه نیستیم، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با کنترل و رصد مستمر وضعیت بازار استان، کالا‌ها را متناسب با نیاز مردم برای عرضه در بازار قم تامین کنیم.

به گفته مسئولان تنظیم بازار استان در زمینه تامین و تدارک کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم قم برای ایام شب عید و ماه مبارک رمضان نیز پیش‌بینی‌های لازم انجام شده‌است و محدودیتی در عرضه مایحتاج مردم وجود ندارد.

لازم به ذکر است در حوزه نظارتی شهروندان گرامی می‌توانند گزارش‌های خود پیرامون نحوه توزیع و عرضه محصولات کشاورزی در بازار استان را از طریق شماره تماس ۳۶۷۰۱۸۲۱ به بازرسان سازمان جهاد کشاورزی اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.