گشایش درهای باغ فدک از ۲۵ اسفند به روی مهمانان نوروزی

مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: درهای باغ فدک، از ۲۵ اسفند ‏به روی مسافران نوروزی باز می‌شود.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،علی‌اصغر شاطوری مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: باغ فدک به‌عنوان تنها محل اسکان روباز مسافران نوروزی با مساحتی حدود ۷۰ هکتار در شمال اصفهان واقع شده و هرسال میزبان شمار زیادی از هموطنان است.

او افزود: برای خدمات‌رسانی بهتر اقدامات عمرانی، زیرساختی، نظارتی، خدمات عمومی، تدابیر امنیتی و انتظامی، اقدامات فرهنگی و ارتقای نشاط اجتماعی در باغ فدک شده است که از جمله آن‌ها احداث و تکمیل بازارچه مرکزی و نمازخانه است.

مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه هفت شهرداری اصفهان ادامه داد: احداث مخزن آب، ایستگاه پمپاژ آب، لوله‌کشی آب مصرفی، ساماندهی معابر باغ فدک، نصب دوربین‌های نظارت تصویری و تعمیرات بناها و معابر باغ فدک هم تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی به پایان می‌رسد.

شاطوری، اضافه کرد: تشکیل کمیته استقبال از مسافران در ورودی این مجموعه، برگزاری جنگ و نمایش خیابانی، برنامه تحویل سال و مهمان شهر، کاشت درخت و درختچه در باغ، نصب تابلو شارژ موبایل، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی و آبخوری‌ها، سکوهای نصب چادر، گل‌آرایی، رنگ آمیزی جداول و لکه‌گیری معابر داخلی هم برای میهمانان درنظر گرفته شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.