برگزاری دوره‌های تخصصی مهارت آموزی و کارآفرینی

مجموعه‌ای از دوره‌های کوتاه مدت با هدف مهارت آموزی، کارآفرینی و تولید بر مبنای مهارت در حوزه صنایع دستی، در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،گروه آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، با همکاری معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین و همچنین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، با بهره مندی از استادکاران متخصص و مجرب، مجموعه‌ای از دوره‌های کوتاه مدت با هدف مهارت آموزی، کارآفرینی و تولید بر مبنای مهارت منطبق با استاندارد و همراه با اعطای گواهینامه معتبر را برگزار می‌کند.

هنرجویان در صورت موفقیت و سپس ارزیابی از کسب کامل مهارت و احراز شرایط، قادر به اخذ مجوز پروانه‌های انفرادی تولید، مجوز تولیدات خانگی و مزایای بهره مندی از تسهیلات کم بهره- مجوز حضور در نمایشگاه‌های استانی و ملی و بیمه اجتماعی روستایی و عشایری بهره‌مند خواهند شد.

مراحل اخذ این مجوزها، سه دوره ۷۲ ساعته شامل دوره‌های مقدماتی، پیشرفته و به آموزی است که در هر دوره، ۳ ساعت آموزش عملی برگزار خواهد شد.

برای ثبت نام اولیه، علاقه مندان می‌توانند نسبت به تکمیل و ثبت فرم درخواست شرکت در دوره به آدرس formafzar.com/form.gzpi مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.