نخستین یادواره شهدای انقلاب در علی‌آبادکتول برگزار می‌شود

فرماندار علی‌آبادکتول از برگزاری نخستین یادواره شهدای انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت دهه فجر برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان برگزار می‌شود

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،ابراهیم احمدی امروز دوشنبه ۳ بهمن در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: شهرستان علی آبادکتول یکی از شهرهای مهم در عرصه پیروزی انقلاب اسلامی بوده و با تقدیم سه شهید نقش مهمی در تحولات ابتدای سال ۵۷ داشت.

وی دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: شهرستان علی‌آبادکتول با ۱۶۰ هزار نفر جمعیت، در عرصه‌های فرهنگی پیشینه بسیار خوبی دارد و در حوزه تاریخی و گردشگری نیز به دلیل وجود آثار و جاذبه‌های مختلف سرآمد است.

فرماندار علی‌آبادکتول از افتتاح و بهره برداری ۱۰۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در علی آبادکتول خبر داد و افزود: از بین ۱۰۷ پروژه عمرانی عملیات اجرایی ۶ پروژه با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز شده و ۱۰۱ پروژه با اعتبار ۱۴۸ میلیارد افتتاح و بهره برداری می رسد.

احمدی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان تا این لحظه ۷۲ پروژه اقتصادی با اعتبار ۲۱۶ میلیارد تومان را برای کلنگ‌زنی و افتتاح معرفی کردند که احداث گلخانه صیفی‌جات و سبزیجات با مساحت ۹ هکتار و اشتغالزایی برای ۹۰ نفر، تکمیل و تجهیز بیمارستان دامپزشکی و افتتاح کارگاه سفال و سرامیک از جمله آنها است.

وی نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری نخستین یادواره شهدای انقلاب، برگزاری پنج یادواره شهدای دیگر در علی آبادکتول، دیدار از پدران و مادران شهدا، برگزاری همایش بانوان تراز انقلاب اسلامی با موضوع نقش زنان در پیروزی انقلاب، برگزاری کاروان شادی، برنامه ۱۰ شب ۱۰ مسجد در راستای تبیین و ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله دیگر برنامه‌های دهه فجر در شهرستان علی‌آبادکتول اعلام کرد.

فرماندار علی‌آبادکتول متذکر شد: با توجه به اینکه امروز دسترسی جامعه به ویژه نسل جوان به دستاوردهای انقلاب اسلامی کم است نمایشگاهی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در علی‌آبادکتول برپا شده و هر دستگاه اجرایی دستاوردها و خدمات خود پس از پیروزی انقلاب اسلامی را در این نمایشگاه ارائه خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.