مشهد الرضا مسرور سالروز میلاد پنجمین گوهر امامت و ولایت

مشهد الرضا در سالروز میلاد پنجمین گوهر امامت و ولایت، نورباران است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،در سالروز میلاد پنجمین گوهر امامت و ولایت امام محمد باقر (ع) مشهد به ویژه آستان ملکوتی رضوی نورباران و چراغانی شده است.

حرم مطهر رضوی میزبان جمع زیادی از زائران شده است که در این میلاد مبارک به صحن و سرای امام رئوف مشرف شده اند و این عید مبارک را به ساحت ملکوتی امام با کرامت و محضر امام زمان (عج) تبریک و شاباش می‌گویند.

به همین مناسبت ویژه برنامه‌هایی امروز در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسین شریعتی‌نژاد معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: مراسم سالروز ولادت پنجمین امام شیعیان امروز از ساعت ۱۰ صبح در رواق امام خمینی (ره) حرم رضوی با حضور زائران، مجاوران و خدام حرم مطهر امام رضا (ع) و اجرای گروه سرود گلدسته‌های حرم آغاز می‌شود.

او افزود: سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد رضایی تهرانی و شعرخوانی آئینی رضا رحیمی عنبران و مدیحه‌سرایی هادی الهی از برنامه‌های این مراسم است.

دیشب هم در شب ولادت حضرت امام محمد باقر (ع) مراسم جشنی در رواق امام خمینی (ره) همراه با سخنرانی وعاظ، مدیحه‌سرایی و شعرخوانی ذاکران و شاعران آیینی مشهدی برپا شد.

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علی نظری منفرد، مدیحه‌سرایی، شعرخوانی و قرائت زیارت امام باقر (ع) از برنامه‌های مراسم شب ولادت این امام همام بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.