مصرف ۲۲ میلیون مترمکعبی گاز در گیلان

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه مصارف گاز در استان گیلان به ۲۲ میلیون مترمکعب رسیده است، گفت: شاهد کاهش مصرف به دلیل شرایط جوی پایدار هستیم.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،عیسی جمال نیکویی، با اشاره به پایداری جوی در استان گیلان طی روزهای اخیر، اظهار کرد: خوشبختانه مصارف گاز در استان گیلان به ۲۲ میلیون مترمکعب در روزهای گذشته رسیده است.

وی مصرف گاز در بخش خانگی طی شبانه روز گذشته را بیش از ۱۶ میلیون مترمکعب دانست و افزود: با توجه به روند شاهد بهبود روند پایداری شبکه هستیم، با دستور استاندار و قرارگاه جهادی گاز، وضعیت استان به حالت عادی بازگشته است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان در گفت وگوی ویژه خبری، با بیان اینکه جایگاه های سی.ان.جی و صنایع استان در شهرک های صنعتی بازگشایی شده اند، تصریح کرد: ادارات و بانک ها و مراکز آموزشی نیز از امروز به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

جمال نیکویی، با اشاره به ماندگاری هوای سرد در کشور تا اواسط هفته جاری، خاطرنشان کرد: برای اینکه شاهد پایداری شبکه در کل کشور باشیم لازم است که هم استانی ها همچنان به مدیریت مصرف گاز کمک کنند و به پویش «هر خانه، یک اتاق گرم» بپیوندند.

وی اولویت تامین گاز را برای بخش خانگی دانست و اضافه کرد: هرچقدر کمبود گاز داشته باشیم، ناچاریم در صنایع محدودیت ایجاد کنیم که برای شرایط تولید و اشتغال استان آسیب زاست.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان هر یک تا دو درجه کاهش دمای محیط را موجب بیشترین صرفه جویی در مصرف گاز دانست و گفت: مردم همچنان مدیریت مصرف داشته باشند و دمای ۲۱ درجه را رعایت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.