صرفه‌جویی روزانه ۲۰۰ مگاوات برق در حوزه صنعت و کشاورزی

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: روزانه ۲۰۰ مگاوات برق در بخش‌های صنعتی و کشاورزی این استان از محل مدیریت مصرف همگام با برف و سرما صرفه جویی شد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،عباسعلی دیندار مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: محدودیت‌های در مصرف برق توسط بخش‌های مختلف از جمله صنعتی و کشاورزی خراسان رضوی به ناچار در راستای مدیریت انرژی در پیک بار زمستان و با توجه به شدت سرما بوجود آمد.

او افزود: با توجه به مصوبه ستاد انرژی خراسان رضوی و اعمال محدودیت در مصارف برق و گاز بخش‌های تجاری، کشاورزی و صنعتی خراسان رضوی، مشترکان بخش صنعت و کشاورزی بیشترین همکاری را در مدیریت مصرف برق و همچنین مصرف گاز داشته اند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد: در راستای اعمال مدیریت مصرف برق از سوی مشترکین صنعتی و کشاورزی استان، روزانه ۱۰۰ مگاوات توسط بخش صنعتی و ۱۰۰ مگاوات توسط بخش کشاورزی در مصرف برق صرفه جویی شده است.

دیندار بیان کرد: پیامک هشدار نسبت به کاهش مصرف برق برای بیش از یک میلیون مشترک برق خانگی در سطح مناطق زیرپوشش این شرکت طی روز‌های گذشته در استان ارسال شده است.

او تصریح کرد: با توجه به استمرار برودت کم سابقه هوا و ادامه یخبندان در سطح استان خراسان رضوی و محدودیت‌های سوخت رسانی به نیروگاه ها، صرفه جویی در مصرف گاز و برق ضروری است.

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با قدردانی از هم استانی‌ها و مشترکین برق در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، تجاری، اداری و خانگی تاکید کرد: با کمال تاسف میزان مصرف برق به علت سرمای هوا هنوز از حدود تعیین شده در شهرستان‌ها بالاتر است که اگر مصرف به همین منوال ادامه داشته باشد، تامین انرژی را دچار محدودیت خواهد کرد.

دیندار اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و افزایش مصرف گاز و برق از هم استانی‌ها عزیز تقاضا داریم با رعایت چند نکته ساده و کاربردی از جمله تنظیم دمای وسایل گرمایشی منزل بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد، عایق بندی درب و پنجره‌های منازل خود و پوشیدن لباس گرم در منزل به تامین برق و گاز پایدار کمک کنند.

او افزود: همکاران ما در سخت‌ترین شرایط و با آمادگی کامل در حال ارایه خدمت در مناطق مختلف شهری و روستایی استان هستند و تلفن شبانه روزی ۱۲۱ پاسخگوی مشترکان در صورت قطع احتمالی برق است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.