گیلان تا عادی شدن برودت هوا آمادگی میزبانی از گردشگران را ندارد

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه فعلا در استان شرایط میزبانی شایسته از هموطنان وجود ندارد، گفت: گردشگران جهت مدیریت بهینه مصرف گاز و جلوگیری از مشکلات احتمالی تا زمان عادی شدن شرایط از مسافرت به گیلان خودداری کنند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،ولی جهانی  از گردشگران خواست با توجه به کاهش شدید دمای هوا در اکثر نقاط کشور و افزایش مصرف گاز و لزوم مدیریت وضعیت موجود به گیلان سفر نکنند و گفت: فعلا در استان گیلان شرایط میزبانی شایسته از هموطنان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: مسافران جهت مدیریت بهینه مصرف گاز و جلوگیری از مشکلات احتمالی تا زمان عادی شدن شرایط از مسافرت به گیلان خودداری کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان همچنین درخصوص تخفیف سفرهای زمستانی افزود: این تسهیلات بعد از عبور از موج سرما و امکان میزبانی شایسته متعاقبا در قالب طرح تخفیف سفر اعلام می شود و جای نگرانی نیست.

جهانی خطاب به مدیران تاسیسات گردشگری استان نیز اظهار کرد: با توجه به بحران انرژی و افت شدید فشار گاز به دلیل برودت هوا همچنان در مصرف گاز و برق و آب صرفه‌جویی کرده و نسبت به اختصاص سوخت جایگزین، تعطیلی فضاهای پرمصرف و غیر ضروری از جمله استخرها و فضاهای آبی، تجمیع رستوران‌ها در یک مجموعه و تمرکز اتاق‌ها و غیر فعال‌سازی سایر طبقات اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.