ظرفیت برگزاری جشنواره ملی تقریب مذاهب در سطح بین‌الملل

برگزیده نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای تخصصی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به ابتکار «ایسنا» در برگزاری نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای تقریب مذاهب اسلامی، گفت: این جشنواره ظرفیت برگزاری در سطح بین‌المللی جهان اسلام را هم دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،زهرا قزلسفلی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای تقریب مذاهب اسلامی اظهار کرد: سعی و تلاش تولید آثار باکیفیت در رسانه‌های سراسر کشور و به ویژه در گلستان در راستای تقریب مذاهب اسلامی ستودنی است و بی‌شک اقدامات اصحاب رسانه در این مهم در جشنواره ملی رسانه‌ای تقریب مذاهب هم نمود ویژه‌ای داشته است.

وی افزود: به طور قطع با توجه به گستردگی ابعاد برگزاری جشنواره رسانه‌ای تقریب مذاهب اسلامی و قابلیت‌های بی شمار استان گلستان در حوزه تقریب مذاهب، این رویداد ظرفیت ویژه برگزاری در سطح بین‌المللی جهان اسلام را داشته و می‌توان در سال‌های آینده به این مهم توجه داشت.

برگزیده نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای تخصصی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه رسانه‌ها با قدرت بسیار بالای خود برای نشان دادن تقریب مذاهب اسلامی به جهانیان وارد صحنه شده و نقش آنها در کمک به این مهم بی بدیل است، تصریح کرد: تأثیر و نقش جشنواره‌های رسانه‌ای بر ترویج و معرفی این مهم در دنیای امروز بر هیچ کس پوشیده نیست؛ این جشنواره‌ها به عنوان بازوان قدرتمند می‌توانند تاثیرات ویژه‌ای در این مهم داشته باشد.

قزلسفلی، استان گلستان را نماد وحدت دانست و تأکید کرد: زندگی مسالمت‌آمیز، همدلی و همبستگی بین سنی و شیعه در استان گلستان نمود الگوی عملی تقریب مذاهب در جهان اسلام بوده و این منطقه را به الگویی از وحدت و تقریب قومیت‌هایی با مذاهب مختلف بدل کرده که خوشبختانه تاکنون هیچ کس نتوانسته در آن خللی ایجاد کند.

یک هزار و ۷۸ اثر به نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای تقریب مذاهب اسلامی ارسال شده که در نهایت با نظر داوران ۲۹ اثر به عنوان آثار برتر در بخش‌های مختلف برگزیده شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.