شارژ مالی آناصنعتی ها پیش از بازی های مرگ و زندگی لیگ فوتسال

قائم‌مقام باشگاه فرهنگی ورزشی آناصنعت پاسارگاد گفت: تیم آناصنعت بدون محروم و مصدوم با تمام قوا برای بازگشت مجدد به جدول برابر زندی‌بتن کلاردشت صف‌آرایی می‌کند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،روزبه بروفه اظهار کرد: تیم ما بازی بسیار خوبی در مقابل سن‌ایچ ساوه انجام داد و از نظر کار تیمی عملکرد خوبی داشت، منتها همچنان بدشانس هستیم که توپ‌های ما به گل تبدیل نمی‌شود و الا حریف را شکست می‌دادیم.

وی از حمایت سفت و سخت از کادر فنی تیم آناصنعت خبر داد و افزود: آناصنعت یک تیم بسیار جوان است و دوست‌داران فوتسال حتما دیدند که در کنار جوان‌هایی همچون سوران بالکانه و آرتا رضایی، دو سه هفته‌ای است که یک بازیکن جوان و خوش‌آتیه دیگر یعنی فردین قاسمی برای تیم ما خوش می‌درخشد.

قائم‌مقام باشگاه فرهنگی ورزشی آناصنعت پاسارگاد افزود: فردین قاسمی بعد از بازی‌های تیم امید دچار مصدومیت شده بود ولی از بابت برگشتن او به میادین خوشحالیم و بازی خیلی خوب در ساوه انجام داد، در کل جوان‌های بسیار خوب و آینده‌داری داریم که در کنار با تجربه‌ها مطمئنا در این پنج هفته پایانی یک عملکرد خوب ارائه خواهند کرد.

وی تصریح کرد: ما در بازی هفته بیست و دوم روبه‌روی تیم زندی‌بتن کلاردشت با حضور همه بازیکنان و تمام قوا در میدان مسابقه حاضر خواهیم بود، خوشبختانه مصدومان و محرومان ما به ترکیب اصلی تیم برمی‌گردند و می‌رویم برای اینکه روال کار را مجدد از سر بگیریم و یک بازگشت خوب داشته باشیم.

بروفه در پایان از شارژ مالی بازیکنان آناصنعت پاسارگاد در آستانه بازی هفته بیست و دوم خبر داد و افزود: روال پرداختی ما به مربیان و بازیکنان به روز است و امروز بخش دیگری از حقوق اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال آناصنعت به حساب آنها واریز شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.