تمدید ارسال اثر به کنگره ملی شعر حضرت مادر اصفهان

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: فرصت ارسال اثر به دومین کنگره ملّی شعر حضرت مادر تمدید شد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان گفت: با هدف حمایت از شعر و تأمین محتوای فعالیت‌های فرهنگی و دینی، «دومین کنگره ملّی شعر حضرت مادر» در قالب‌های شعر، ترانه و مدح ویژه عموم علاقه‌مندان در اصفهان، مهد فرهنگ، هنر و شهر گنبد‌های فیروز‌ای برگزار می‌شود.

او با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب که شعر را یک ثروت ملّی و یکی از معجزات آفرینش بیان کرده اند، اظهار کرد: هنر بودن شعر به خاطر جنبه زیبایی و جمال آن است و این امتیاز باعث شده که شعر رسانه اثرگذار برای انتقال مفاهیم باشد.

او افزود: یکی از برنامه‌هایی که در دفتر تبلیغات اسلامی دنبال می‌شود بحث شعر و ادبیات است، چون شعر نه تنها خودش هنر است بلکه منبع و ملجا دیگر هنر‌ها محسوب می‌شود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با توجه به استقبال بسیار خوب شاعران آیینی سراسر کشور از اوّلین کنگره ملّی شعر حضرت مادر، دومین کنگره در ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدیان، تأمین محتوای فاخر برای محافل مذهبی، هیئت‌ها و مداحان را از اهداف برگزاری این کنگره بیان و اضافه کرد: مقام نورانی حضرت زهرا سلام الله علیها، ارزش عفاف و هویت زن مسلمان در قرآن کریم و جایگاه مادر و مادران ائمه علیهم‌السلام، محور‌های این کنگره را شامل می‌شوند.

او در پایان عنوان کرد: ارسال آثار تا ۲۴ دی از طریق پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir امکان پذیر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.