واگذاری بنای تاریخی چشمه‌علی دامغان به بخش خصوصی

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان از واگذاری بنای تاریخی چشمه‌علی دامغان به بخش خصوصی خبر داد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،مجتبی اکبرپور شامگاه گذشته اظهار کرد: این بنا با کاربری مجتمع گردشگری به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی واگذار می‌شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان افزود: اسناد مزایده این بنا از طریق مزایده عمومی به‌صورت قرارداد سرمایه‌گذاری در مرمت، احیاء، نگهداری و واگذاری حق استفاده و بهره‌برداری مدت معین، منتشرشده است.

اکبرپور ادامه داد: اشخاصی که صلاحیت‌های لازم را ازنظر کمیته فنی و بازرگانی دارا بوده‌ و بالاترین مبلغ اجاره‌بها را پیشنهاد کرده باشند به‌عنوان برنده مزایده شناخته خواهند شد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان گفت: برنده مزایده می‌تواند در دوره عملیات تکمیلی مرمت و آماده‌سازی احیاء با شرایط مندرج در متن قرارداد و با تائید و موافقت صندوق احیاء از بخش‌های تکمیل‌شده، بهره‌برداری و از منافع آن استفاده کند.

تمامی علاقه‌مندان می توانند اسناد شرکت در مزایده را از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت به نشانی www.setadiran.ir دریافت کنند.

مجموعه چشمه‌علی دامغان در ۳۵ کیلومتری شمال دامغان قرار دارد و به شماره ۸۳۰ در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.