کسب رتبه نخست قزوین در اجرای طرح جهش مسکن

استاندار قزوین گفت: بر اساس گزارش اعلام شده در دیدار هیئت دولت با استانداران، استان قزوین رتبه نخست اجرای طرح جهش مسکن را کسب کرده است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،محمدمهدی اعلایی در جلسه شورای تأمین مسکن استان قزوین اظهار کرد: کسب رتبه نخست در اجرای طرح جهش مسکن در مقایسه با استان‌های دیگر اعلام شده است و این موضوع مسئولیت مدیران استان را در تکمیل این پروژه سنگین‌تر می‌کند و باید با پیگیری بیشتری موضوعات را دنبال کرد.

وی افزود: ارزیابی کلی نشان دهنده این است که طی چند ماه گذشته اقدامات خوبی در حوزه طرح جهش مسکن در استان اتفاق افتاده است و در عمل شاهد پیشرفت پروژه‌ها هستیم که باید همین رویه ادامه پیدا کند.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، اعلایی گفت: اعضا و ذی‌نفعان این طرح باید در تأمین آورده خود تلاش کنند چراکه بخش مهمی از این پروژه‌ها با آورده مردم باید دنبال شود.

وی با بیان اینکه پیمانکاران باید حساب‌های خود را در بانک‌های استان بیاورند، بیان کرد: بانک‌های عامل استان قزوین خوشبختانه تا امروز همکاری مناسبی را در راستای اجرای این طرح داشته‌اند و تسهیلات مورد نیاز تأمین خواهد شد.

استاندار قزوین با بیان اینکه امیدواریم با اجرای این طرح که یکی از سیاست‌های مهم دولت است، تعدادی زیادی از مردم صاحب مسکن شوند، خاطرنشان کرد: با توجه به تفویض اختیار به استان‌ها در زمینه اجرای طرح جهش مسکن، استان قزوین از تجربیات موفق گذشته استفاده و از تجربه‌های ناموفق درس خواهد گرفت و تمامی تلاش خود را برای ساخت منازل با کیفیت و ایمن انجام خواهد داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.